آغاز به کار بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان از ۲۹ شهریور
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۶/۲۱ | مرتبط با : اخبار استان | 909 views

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان از ۲۹ شهریور ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند، اما افتتاح رسمی آن با حضور رئیس جمهور انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین فخر صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد زمان بهره‌برداری از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان اظهار داشت: ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه جاری بیمارستان آیت‌الله کاشانی کرمان بعد از حدود ۵۰ سال کار به فعالیت خود پایان داده و عملیات انتقال آن طی دو روز به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انجام می‌شود.

وی افزود: پیامبر اعظم (ص) از شنبه ۲۹ شهریور ماه کار خود را آغاز می‌کند، اما افتتاح رسمی بیمارستان با حضور رئیس جمهور انجام می‌گیرد.

فخر عنوان کرد: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ساخت و تجهیز، سرمایه‌گذاری بزرگ سازمان تامین اجتماعی در زمینه سلامت جمعیت زیر پوشش این سازمان و مردم استان کرمان است.

‌مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: تجهیزات ارسالی به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از بهترین انواع تجهیزات بیمارستانی است.

وی با اشاره به تلاش کادر درمانی و خدمات بیمارستان آیت‌الله کاشانی کرمان طی سال‌های گذشته تصریح کرد: قدمت و پراکندگی ساختار بیمارستان قدیمی آیت‌الله کاشانی بعضا ارزش و کیفیت کار همکاران را تحت‌الشعاع قرار می‌داد، اما با تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان‌ پیامبر اعظم (ص) این نقیصه جبران شده است.

فخر در مورد علت تغییر نام بیمارستان جدید بیان داشت: بررسی‌های کارشناسان نشان داد که بیمارستان جدید با نام جدید اثرات روانی مثبت بر مخاطبان این مرکز دارد به ویژه نام مبارک پیامبر اعظم (ص) که مایه شفا و اطمینان خاطر بیماران است و آمیزه‌ای از عظمت و معنویت را با خود به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته با شهرداری کرمان پس از انتقال به بیمارستان جدید، قسمت اعظم ساختمان بیمارستان قدیمی تخریب و بر‌اساس ضوابط شهری و نظر کارشناسی، پارکینگ مورد نیاز بیمارستان جدید در محل ساختمان‌های قدیمی ‌احداث می‌شود.

فخر اظهار داشت: در حال حاضر پیاده‌رو‌سازی اطراف بیمارستان، تصحیح مسیر عبور اطراف بیمارستان، فضای سبز و مسیر بیمارستان توسط شهرداری در حال انجام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان ادامه داد: از ساختمان‌های قدیمی، ساختمان اداری و پلی‌کلینیک باقی می‌ماند و پلی کلینیک بیمارستان قدیم تا پایان سال به کار خود ادامه داده و پس از انتقال به محل جدید در سال آینده ساختمان پلی‌کلینیک قدیمی به انبار تبدیل می‌شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR