استاندار کرمان: استان شرایط خوبی برای فعالیت اقتصادی دارد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۰/۰۸ | مرتبط با : اخبار استان | 600 views

استاندار کرمان گفت: استان در حال حاضر شرایط خوبی برای فعالیت اقتصادی دارد و از سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در دیدار با رییس اتاق بازرگانی کشور عمان و نمایندگان بخش دولتی و خصوصی استان افزود: تبریک می گویم که انتخاب شرکت ۱۱۵ برای شما شرایط خوبی را فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: بازار کرمان می تواند نقطه آغازی برای فعالیت سرمایه گذاران عمانی باشد، زیرا بازار کرمان و بویژه کاروانسرای بسیار قدیمی موجود در آن می تواند زمینه ارایه محصولات مشترک برای رونق این بازار را فراهم کند.

وی گفت: همه دستگاه های دولتی و خصوصی که در این جلسه حضور دارند با شما نهایت همکاری را خواهند کرد زیرا به دلیل اهمیت توسعه در استان کرمان برای هر سرمایه گذار مشتاق به فعالیت در این استان فرش قرمز پهن می کنیم.

استاندار کرمان ادامه داد: به محض اطلاع از ورود رییس اتاق بازرگانی عمان به استان و ارایه درخواست ملاقات، برنامه های خود را لغو کردم تا در این جلسه حضور داشته باشم.

وی گفت: استان کرمان از لحاظ وسعت معادل چهار کشور اروپایی و از لحاظ مساحت معادل کشورهایی از جمله فنلاند، بلژیک، لوکزامبورگ و سوئد است و شرایط فعلی موجود در کشور ایران در همه زمینه ها شرایط ویژه و فصل جدیدی از مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با سایر کشورها ایجاد شده است.

رزم حسینی افزود: ایران هنوز در شرایطی قرار دارد که تحریم ها بطور کامل برداشته نشده است اما شاهد حضور کشورهای اروپایی و کشورهای شرق آسیا برای سرمایه گذاری و فعالیت در این کشور بویژه در کرمان هستیم.

وی گفت: هم اکنون حدود ۱۵ میلیارد دلار در صنایع فولاد و معادن استان کرمان در حال سرمایه گذاری و حدود ۱۰ میلیارد دلار در زمینه انرژی، معادن و صنعت به صورت موافقت نامه در حال اجراست.

استاندار کرمان بیان کرد: اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان در امر سرمایه گذاری و ایجاد تبادل تجاری و اقتصادی و سایر زمینه ها شرایط را فراهم خواهد کرد.

وی به زمینه های سرمایه گذاری در استان کرمان اشاره کرد و افزود: اگر در زمینه های اقتصادی و تجاری در این استان مشتاق به سرمایه گذاری و فعالیت باشید، دولت در کرمان هر گونه حمایت را در همه زمینه ها انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به سرمایه گذاری بویژه از طرف کشورهای همسایه دارد و روابط خوبی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شخص پادشاه عمان وجود دارد و آمادگی این را داریم که سطح مبادلات تا امروز را افزایش دهیم.

رزم حسینی، اظهار کرد: امیدواریم شاهد رونق و تبادل تجاری و اقتصادی بین استان کرمان و کشور عمان باشیم.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR