استاندار کرمان با خانواده شهیدان جهانی مقدم و شیروانی دیدار کرد
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۷/۲۴ | مرتبط با : اخبار استان | 712 views
استاندار کرمان با خانواده شهیدان جهانی مقدم و شیروانی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی شامگاه پنجشنبه همزمان با اولین روز محرم الحرام پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی (ص) شهرک باهنر شهر کرمان، به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهیدان محمدجواد و معصوم علی جهانی مقدم و پدر شهید علی شیروانی و جانباز ۷۰ درصد اصغر شیروانی دیدار کرد.
شهید محمدجواد جهانی مقدم پانزدهم اردیبهشت ۱۳۴۸ در شهرستان مرودشت دیده به جهان گشود و پدرش معصوم علی سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید. وی تا سوم متوسطه تحصیل کرد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت که در نهایت بیست و یکم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهرستان کرمان به خاک سپرده شد.
فرازی از وصیت نامه شهید محمدجواد جهانی مقدم:
خدایا: من جز تو کسی دیگری را ندارم پس تو همیشه پشت و پناه همه، مسلمانان و بعد خانواده من باش. خدایا: بیش از این طاقت دوری مرقد مطهر آقا سید الشهدا را ندارم. خدایا: نمی دانم چرا غم هجر تو مرا از خود بی خود کرده، پس خودت مرا به سوی خودت راهنمایی کن. خدایا: هرچه بیشتر فکر می کنم می بینم که بیشتر گناهانم آشکار می شود. فقط دل به بخشش تو بسته ام. دیگر نصیحت و وصیتی که دارم که به آن برادران است که گناهی انجام داده اند من از آنها می خواهم که هر وقت توانستند توبه کنید و توبه ایشان توبه حقیقی باشد.
گروهک تروریستی منافقین طی اعمال جنایتکارانه خود هیچ برگی از تقویم انقلاب اسلامی را از کشتار و خونریزی خالی نگذاشته است. ۱۸ نفر از مردم بی گناه ایران در روز ۱۹ خرداد ماه طی سال های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۶ توسط گروهک تروریستی منافقین در ایران ترور شدند که معصوم علی جهانی مقدم ابوی بزرگوار شهید محمدجواد جهانی مقدم یکی از آن شهدا می باشد.
شهید معصوم علی جهانی مقدم در تاریخ ۵ فروردین ۱۳۱۷ متولد شده بود و در تاریخ ۱۹ خرداد۱۳۶۲ توسط گروهک تروریستی منافقین به درجه شهادت نائل آمد.
شهید علی شیروانی سعادت آبادی نیز ۹ فروردین ۱۳۴۶ در شهرستان کرمان متولد شد. پدرش قاسم شاغل شرکت ذغالسنگ بود و مادر مرحومه اش نیره نام داشت. این شهید بزرگوار تا سوم متوسطه درس خواند و سپس به عنوان پاسدار در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۶۷ در اسلام آباد غرب بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزار وی در زادگاهش واقع است.
فرازی از وصیت نامه شهید علی شیروانی سعادت آبادی:
اگر مرا حلال نکنید گرچه شهید هستم ولی مرا در پل سرات نگه می دارند و تا پدر و مادر از دستم راضی نباشند نمی گذارند من رد شوم بنابراین برای چندمین مرتبه از شما و پدر عزیزم تقاضای عفو و بخشش دارم بهر حال از بی بی ملا هم می خواهم اگر از من بدی دیده اید مرا عفو کنید.
استاندار کرمان در این دیدار از خانواده شهیدان جهانی مقدم و ابوی شهید علی شیروانی و جانباز ۷۰ درصد اصغر شیروانی به عنوان اسوه های صبر، ایثار و استقامت تجلیل کرد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR