استاندار کرمان: رسالت امروز حرکت در مسیر کارآمدی نظام است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۱۲ | مرتبط با : اخبار استان | 597 views

استاندار کرمان گفت: رسالت مسوولان و دانش آموزان نظام مقدس جمهوری اسلامی، حرکت در راستای کارآمدی نظام است

علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان

طلیعه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به نوعی نواختن زنگ آزادی و استقلال این مملکت بود که با رهبری امام خمینی (ره) نواخته شد.

وی نقش دانش آموزان را در پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر و فراگیر دانست و گفت: استقلال و آزادی امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداست.

وی تاکید کرد: همه اقشار جامعه باید در راستای بهبود اوضاع اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

استاندار کرمان، کشور و به تبع آن این استان را نیازمند کار، تلاش و آبادانی خواند و افزود: نقش دانش آموزان در سنگر مدرسه را در ادوار مختلف نمی توان فراموش کرد.

وی گفت: دانش آموزان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام دادند برخی در جبهه ها فرمانده بودند و با دشمن جنگیدند و عده ای نیز شهید شدند.

رزم حسینی به شهادت سردار محمدعلی الله دادی اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به یمن مجاهدت چنین افرادی امروز از ثبات و پایداری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه آزادی و استقلالی که امروز در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد در هیچ کشوری نیست، گفت: روزنامه های فعال و انتقاد کننده که در کشور ما فعالیت می کنند در هیچ کشوری وجود ندارد.

وی گفت: در جمهوری اسلامی ایران هر کسی می تواند از مسوول خود انتقاد کند و این نعمتی بزرگ است.

نماینده عالی دولت در استان کرمان ادامه داد: روزنامه ها نیز با توجه به خدماتی که دولت انجام داده است باز هم می توانند از دولت انتقاد کنند و این در حالی است که دولت انتقادپذیر است و سعی می کند فضای آزادی را در کشور حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی از استقلال زیادی برخوردار است، گفت: به همین دلیل دشمنان زیادی هم داریم.

رزم حسینی، ایران اسلامی را کشوری مستقل معرفی کرد و گفت: چون این کشور وابسته به آمریکا و انگلیس نیست ما را تحریم می کنند و تحت فشار قرار می دهند.

وی اظهار کرد: امروز حضور مردم در همه صحنه های نظام یعنی جمهوریت و اسلام مکتبی است که زیربنای جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا در برهه های مختلف نظام از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بیان کرد: نباید آرمان های شهدا و اهداف این بزرگمردان را فراموش کنیم.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR