اعتبار لازم برای ایمن سازی محور جیرفت – فاریاب تخصیص یافت
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۲۰ | مرتبط با : اخبار استان | 801 views

فرماندار جیرفت گفت: با پیگیری های انجام شده اعتبار لازم برای ایمن سازی محور جیرفت – فاریاب تخصیص یافته است.
احمد امینی روش روز پنجشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان جیرفت افزود: فرهنگ سازی و توسعه زیرساخت های لازم نقش موثری در کاهش مشکلات ترافیکی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: با همکاری اعضای شورای ترافیک تلاش های خوبی در شهرستان انجام شده که این تلاش ها در کاهش حوادث و روان سازی ترافیک موثر بوده است.

وی گفت: احداث کنارگذر شمالی به طول ۹ کیلومتر که زیرساخت آن انجام شده موجب کاهش بار ترافیک در مرکز شهر می شود که با تلاش شهرداری در دست اجراست.

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: باید کنارگذر حاشیه شهر از بلوار فرودگاه تا میدان سرجاز احداث شود که احداث آن از راهکارهای کاهش بار ترافیک در مرکز شهر جیرفت است.

وی گفت: در حوزه راهداری نیز اصلاح نقاط حادثه خیز آغاز شده این روند با تلاش عوامل راهداری در دست اقدام است.

امینی روش با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آرامستان جدید جیرفت افزود: این طرح جامع و مدون توسط شهرداری اجرا شده و زیرساخت آن شکل گرفته که نیاز است با کار کارشناسی یک زیرگذر برای تردد در این آرامستان احداث شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان بیان کرد: باید از هم اکنون تدابیر لازم در محورهای برفگیر شهرستان بکار گرفته شود.

فرماندار جیرفت گفت: با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های جنوب کرمان نسبت به تامین کامیون های مورد نیاز حمل محصولات نیز اقدام لازم را انجام دهد.

بخشدار جبالبارز نیز در این نشست گفت: با توجه به حوادث جاده ای در محور جیرفت – جبالبارز نیاز است در روند احداث باند دوم و اصلاح نقاط حادثه خیز این محور تسریع شود.

شهاب شهابی خاطرنشان کرد: ساماندهی مسافربرهای شخصی در این محور، استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر جبالبارز و نصب علایم هشدار دهنده از دیگر نیازهای این بخش است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی جیرفت هم گفت: سرعت بخشیدن به روند نصب علایم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، اجرای خط کشی معابر، احداث پیاده رو در خیابان های جدید باید مورد توجه قرار گیرد.

سروان مجید رضانژاد تصریح کرد: احداث پارکینگ در مرکز شهر و جابجایی مطب پزشکان از خیابان شهید رجایی در کاهش ترافیک نقش موثری دارد.

منبع: ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR