امام جمعه جیرفت: حمایت های رهبری موجب تقویت تیم مذاکره کننده شد
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۱/۱۹ | مرتبط با : اخبار استان | 653 views

امام جمعه جیرفت با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: این حمایت ها موجب تقویت تیم مذاکره کننده شد.

حجت الاسلام رضا کرمی پور روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان جیرفت در سال جدید افزود: امید است در سال جاری با شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی بتوانیم در راستای احکام دین مبین اسلام حرکت کنیم.

وی گفت: در حوزه سیاست خارجی فکر تمام سیاست مداران آمریکا بحث هسته ای ایران است و سعی دارند دانش هسته ای ما را به بن بست برسانند.

وی افزود: با توجه به تلاش های سیاست مداران آمریکا ما نباید در زمینه دانش هسته ای کوتاه بیاییم و اگر بخواهیم در بحث مذاکره و سیاست خارجی پیروز شویم باید دولت و ملت هم نوا، همدل و همزبان باشند زیرا در غیر این صورت به نتیجه نخواهیم رسید.

امام جمعه جیرفت با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: خارج از کشور شایعه بود که بین رهبری و دولت دو حرف وجود دارد اما حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه آنها را خنثی کرد و ایشان از اعضای تیم مذاکره کننده به عنوان بچه های انقلاب یاد کردند.

وی تصریح کرد: حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی تیم مذاکره کننده ما را تقویت کرد و باید در مذاکرات هم عزت ملی ما از بین نرود.

حجت الاسلام کرمی پور گفت: داخل کشور ممکن است اختلافاتی وجود داشته باشد که این جزیی است و در اصول هیچ اختلافی نیست بلکه این اختلافات در فرع است و باید در اصول همدل و همزبان حرکت کنیم تا دشمن زمین گیر شود.

وی با اشاره به آیات قرآن در خصوص همدلی و همزبانی تصریح کرد: بحث انقلاب و دینداری ما از حزبی و خویشاوندی بودن مهمتر است و اگر رهبری نظام بر چیزی صحه گذاشتند همه باید قبول کنیم زیر تصمیم گیرنده نظام و محور ما رهبری است.

وی تاکید کرد: باید دین داری ما بر همه چیز مقدم باشد زیرا تفرقه خطر بزرگی است چون دشمن به دنبال تفرقه است و باید این بحث را مهم بدانیم.

امام جمعه جیرفت حفظ وحدت را بسیار مهم خواند و گفت: باید همدل و همزبان باشیم زیرا در این سال انتخابات مجلس را پیش رو داریم و دشمن به دنبال تفرقه افکنی است.

وی بیان کرد: یکی از برکات همدلی و همزبانی این است که قدرت انسان زیاد می شود زیرا در طول انقلاب وحدت بود که دشمن نتوانست بر ما پیروز شود.

وی گفت: یکی از برکات همدلی و همزبانی شکوفایی استعدادهاست و برکاتی را به همراه دارد و زندگی انسان شیرین می شود زیرا اگر تفرقه بین ما باشد شیرینی گرفته شود.

حجت الاسلام کرمی پور اظهار کرد: در حال حاضر قانون اجازه نداده که تبلیغات داشته باشیم و باید این افراد متوجه باشند که می خواهند بروند مجلس برای قانون گذاری لذا باید به قانون احترام گذاشت.

وی گفت: اگر مسوولان همدل و همزبان باشند اعتماد مردم بیشتر می شود لذا باید زمینه اعتماد مردم را جلب کنیم و کاری انجام ندهیم که سلب اعتماد مردم شود.

امام جمعه جبالبارز هم گفت: از دستگاه دیپلماسی ایران و در راس آن از وزیر امور خارجه تقدیر و تشکر دارم که در رابطه با بحث مذاکرات هسته ای به صدور بیانیه رسید.

حجت الاسلام رضا سالاری خاطرنشان کرد: پس از صدور این بیانیه اسرائیل و آل سعود از فلسطین دست کشیدند و اقدام به قتل عام مردم بی دفاع یمن کرده است که این جنایت را محکوم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امید است با شجاعت و درایت عالی که از دستگاه دیپلماسی سراغ داریم و مورد تاکید رهبری بوده نتیجه طوری پیش برود که سربلندی و عزت ایران باشد.

وی با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا گفت: آمریکا قطع رابطه کرد آن هم به بهانه به گروگان گرفتن جاسوسان آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و این نشان می دهد که ما ۳۶ سال قبل ما هیمنه آمریکا را در هم شکستیم.

امام جمعه جبالبارز تصریح کرد: امروز اگر رییس جمهوری آمریکا اعلام می کند سیاست ما در برای ایران غلط بوده این به برکت ایستادگی ملت ایران و برکت امام راحل و ولایت فقیه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت نیز در ادامه این نشست گفت: اعتماد سازی بهترین شعار برای ما است تا بتوانیم خدمت رسانی کنیم.

مجید رستمی با اشاره به حوادث پایان سال در شهرستان جیرفت تصریح کرد: برخی از گروه ها درباره این حوادث بحث ناامنی را مطرح کردند در حالی که این گونه حوادث در همه جا وجود دارد و این قتل ها جزء شاخص های نا امنی نبودند بلکه احساس نا امنی بین مردم ایجاد شد.

وی ادامه داد: باید بررسی کنیم در مواردی که ما مبارزه کردیم با معلول ها بوده اما حوادث را آسیب شناسی نکردیم و باید این کار در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان این که دستگاه قضایی در کوتاه ترین زمان ممکن این افراد را به سزای اعمال خود رساند گفت: باید ناهنجاری ها را مورد بررسی قرار دهیم زیرا همه ما مسوول هستیم.

دادستان جیرفت افزود: در زمینه انشعابات غیرمجاز آب و برق که نگران کننده است بیشترین برخورد را داشتیم و در حوزه برخورد با چاه های آب غیر مجاز در سطح کشور جزء رتبه های برتر بودیم.

وی با تاکید بر پیشگیری از زمین خواری گفت: نگذاریم اراضی ملی مورد تجاوز قرار گیرد و نمایندگان حقوقی ادارات دولتی هم پای کار باشند.

وی اضافه کرد: اماکن تجاری و خودروها باید به سیستم های امنیتی مجهز باشند تا از سرقت ها جلوگیری شود.

رستمی خاطرنشان کرد: باید بانک ها از افتتاح حساب مجهول الهویه خودداری کنند تا از سوء استفاده برخی افراد سودجو جلوگیری شود.

وی گفت: مصرف مشروبات الکلی و انجام سرقت ها جامعه را به نقاط بدی می رساند چون بسیاری از قتل ها ناشی از شرب خمر است و باید با این افراد برخورد شود و همه احساس مسوولیت کنیم.

وی بیان کرد: قبل از اجرای طرح ها بررسی های لازم توسط ادارات دولتی صورت گیرد و در زمنیه حاشیه نشینی دستگاه های مربوط قبل از صدور امتیاز به افراد استعلام های لازم را دریافت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: باید در کنار معایب محاسن هم اطلاع رسانی شود.

فرمانده پلیس راه شهرستان جیرفت هم گفت: موفقیت ما در حوزه راهنمایی و رانندگی نشان از تلاش و همکاری همه مسوولان بود.

سروان حسین مسکونی بیان کرد: هر تلاش که در جامعه صورت می گیرد برای نجات جان انسان هاست زیرا با نجات جان یک فرد می توان یک خانواده بلکه جامعه ای را نجات داد.

وی گفت: رفع نقاط حادثه خیز توسط اداره راه و شهرسازی و همکاری فرماندار در زمینه راه اندازی گشت های نامحسوس در کاهش حوادث موثر بود.

ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR