امام جمعه ریگان: انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شده است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۱۶ | مرتبط با : اخبار استان | 780 views

امام جمعه موقت ریگان گفت: بیش از ۳۵ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و اکنون شاهد هستیم شاخ و برگ های این انقلاب بر تمامی دنیا سایه انداخته است.

حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های نماز جمعه ریگان افزود: به فضل الهی بهار انقلاب هایی در گوشه و کنار دنیا و حرکت هایی علیه استکبار راه افتاده است.

وی بیان کرد: دشمنان اکنون متوجه شده اند و درصدد هستند که حلال شیعی را قطعه قطعه کنند اما آنها بدانند که ما مقابل یاوه گویی های آنها ایستاده ایم و این درخت تنومند انقلاب هر روز بر شاخه های آن افزوده می شود.

خطیب موقت جمعه ریگان به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: جنبش دانشجویی در ایران با مفهوم بزرگ و ارزشمندی مانند استکبار ستیزی، عدالت طلبی و استقلال خواهی پیوند خورده است.

وی تصریح کرد: این شعارهای استکبار ستیزی هر روز نسبت به گذشته کوبنده تر و محکم تر خواهند شد.

حجت الاسلام ریگانی، بیان کرد: امروز جنایتکاران با قدرت پوشالی خود درصدد آن هستند که قدرت خود را به رخ دانشجویان بکشانند اما دانشجویان با مشت های گره کرده و با استفاده از فکر و ذهن خود و تلاش برای آبادانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشت محکمی بر دهان آنها خواهند زد.

وی همچنین به ۲۰ آذر سالگرد شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب اشاره کرد و گفت: دشمنان بعد از سیلی محکمی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوردند، به دنبال حذف نخبگان شدند اما قطره هر خون شهدا و نخبگان آبی بود که این نهال تازه غرص شده جمهوری اسلامی آبیاری کرد و هر روز بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود.

وی اضافه کرد: خشکسالی های چند سال اخیر در این شهرستان مشکلاتی به وجود آورده است که باید از خداوند متعال خواستار نزول رحمت الهی در این شهرستان شویم.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR