امام جمعه سیرجان: حادثه فرانسه توطئه جدید اسلام هراسی است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۰/۲۶ | مرتبط با : اخبار استان | 681 views

امام جمعه سیرجان گفت: حادثه تروریستی مجله فرانسوی شارلی ابدو توطئه جدید رژیم صهیونیستی برای ترویج اسلام هراسی است.

حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه سیرجان افزود: امروز اسرائیل برای بقای خود به هر جنایتی دست می زند تا مسلمانان را در جهان تروریست معرفی کند.

وی بیان کرد: در حالی که همه جهانیان می دانند سردمداران استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی در حمایت از تروریسم کوتاهی نمی کنند و به بهانه نابودی تروریسم در منطقه به تروریست ها سلاح می رسانند و آنان را آموزش می دهند تا مسلمانان را نابود کنند.

وی گفت: حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو از برنامه های رژیم صهیونیستی است و یکی از اهدافش نیز ناامن جلوه دادن تمام کشورها و امن خواندن کشور اسرائیل است.

خطیب جمعه سیرجان اظهار کرد: ما ضمن محکوم کردن حادثه تلخ و کشتار کارکنان مجله فرانسوی اعلام می داریم مگر این مجله گمنام و کم تیراژ به مقدسات یک میلیارد و نیم مسلمان توهین نکرده است.

وی گفت: امروز به خاطر توطئه ای که خود بافته اید تیراژ آن که تاکنون ۶۰ هزار نسخه بود به سه میلیون نسخه می رسد پس دغدغه غرب کجاست؛ اسلام هراسی یا محکومیت تروریستی که خودتان پرورش دادید؟

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: این توطئه ها علیه مسلمانان تمام نمی شود و داستان همیشگی غرب است و اگر امروز با شعار آزادی بیان و دانستن حق مردم است این حمله تروریستی را جهانی می کنند چرا طی چند روز گذشته که صدها مسلمان به دست تروریست ها در عراق، سوریه و نقاط دیگر جهان کشته شدند هیچ حرکتی و حرفی برای محکومیت پیش نمی آید و حتی به مساجد و مکانهای مذهبی و مسلمانان در فرانسه حمله می شود کسی برای گفتن، آزادی بیان ندارد.

وی با انتقاد از کسانی که آنان را مسلمان نما و مسلمانانی که در سایر کشورها حرف دشمن را نشخوار می کنند، نامید افزود: جهان اسلام نیاز به وحدت دارد و در خیلی از مسائل و احکام دینی مشترک هستیم و نباید به دنبال تقویت سیاست های دشمنان و غرب برای تفرقه و تشتت باشیم که همه این توطئه ها به خاطر تفرقه است و بس.

امام جمعه سیرجان، ولایت در نظام اسلامی را موجب اتحاد و همبستگی دانست و گفت: هر جناح سیاسی باید به وحدت و اتحاد در برابر دشمن لطمه نزند و امروز استکبار جهانی از روزنه اختلاف و تشتت به طراحی توطئه ها می پردازد.

وی همچنین به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان خسته نباشید گفت و افزود: در این دوره از مذاکرات همچنان منافع ملت ایران مد نظر خواهد بود و ما امیدواریم نتیجه خوبی را داشته باشد.

وی بیان کرد: گرچه زیاده خواهی های آمریکا و عدم توجه به تعهداتش ملت بزرگ ایران را مایوس کرده اما مهم حفظ اقتدار به دست آمده ملت در هر دور از مذاکرات است.

حجت الاسلام حسینی همچنین مشارکت مردم را در همه امور جامعه موثر دانست و گفت: ما باید در نگهداری شهری خوب و امن به کمک مسئولین بیاییم و خود را جدای از مجریان کار در هر زمینه ای ندانیم و صرفه جویی در مصرف آب، گاز و برق را فراموش نکنیم.

ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR