امام جمعه سیرجان: روحیه استکبارستیزی باید تقویت شود
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۵/۱۶ | مرتبط با : اخبار استان | 701 views
امام جمعه سیرجان: روحیه استکبارستیزی باید تقویت شود

حجت الاسلام حسین حیدری در خطبه های نماز جمعه سیرجان در حسینیه امام خمینی (ره) افزود: رمز پیروزی ملت ایران در برابر مستکبران عالم ایستادگی در مقابل ظلم و ستم آنان است.
وی بیان کرد: اگر امروز استکبار در مقابل ملت ایران احساس شکست می کند برای این است که هر گزینه ای را داشت علیه ما تجربه کرد و به کار برد و امروز به فکر اختلاف و تشتت در جامعه است که باید همه مردم مواظب باشند.
وی گفت: دست استکبار امروز در برابر ملت ایران خالی است برای این که آمریکا گزینه تجاوز و حمله نظامی را هشت سال علیه ملت ما تجربه کرد و نتیجه نگرفت، گزینه تحریم را به کار گرفت نتیجه معکوس داشت و گزینه فروپاشی نظام از درون را امتحان کرد که اوج آن در خرداد ۸۸ بود خیری ندید و امروز اگر رجزخوانی می کند همه می دانند دستش خالی و رجزخوانی ها بی جا است.
خطیب جمعه سیرجان افزود: وظیفه تک تک افراد ملت ایران است که از حیله و توطئه دشمن هیچگاه غفلت نکنند و توطئه جدید آمریکا اختلاف افکنی و به وسیله آن فروپاشی از درون است که ملت ما این بار و همیشه با همدلی و همزبانی به مستکبران عالم می گویند این آرزو را به گور خواهید برد.
وی همچنین با بیان این که استان و شهر سیرجان بار دیگر بوی شهادت و شهدا را استشمام می کند از همگان برای استقبال از شهدا دعوت کرد و گفت: شهر ما بوی خدا، ایستادگی و مقاومت می گیرد و این شهدا روحیه ایستادگی در مقابل استکبار را تقویت می کنند.
حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: شهدا با حضورشان این پیام را می دهند که حتی با دست بسته با آمریکا جنگیدیم و می جنگیم و امروز خون ما حامل پیام استقلال و آزادگی است که باید از آن حفاظت کنیم.
وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) ادامه داد: ائمه ما به استقبال شهادت رفتند تا مرز بین کفر و ظلم با انسانیت و اسلام جدا شود و شهدای ما پیرو ائمه هستند تا خط سرخ شهادت فراموش نشود و ما ملت ایران خواهان عزت و کرامت همه انسانها بر اساس دستورات اسلام هستیم.
امام جمعه موقت سیرجان بیان کرد: جامعه جهانی امروز به خوبی آگاه است که سردمداران قدرت و زور همانند اسرائیل، آمریکا و عربستان برای جان انسانها ارزشی قائل نیستند و خود را در عیاشی و سرمستی دو روزه دنیا گرفتار کردند و پایبند به هیچ قانون انسانی و بین المللی هم نیستند.
وی کودک کشی اسرائیل و حمایت آمریکا از آن را محکوم کرد و گفت: اوباما که جانیان اسرائیل را حمایت می کند و در عین حال حزب الله و مقاومت را تروریست می خواند واقعا نمی داند که تروریست در دامن خودش و اسرائیل پرورش می یابد و اگر او نمی داند مردم جهان که به این واقعیت اذعان می کنند و این حرفهای پوچ و بی معنا و حمایت های ظالمانه معنایی ندارد جز اینکه به خیال خودتان عوام فریبی کنید.
حجت الاسلام حیدری به ۱۷ مرداد روز خبرنگار هم اشاره کرد و افزود: رسالت کار خبرنگار انعکاس واقعیت ها و بررسی همه جوانب خبر است و باید خبرها علمی و پس از سنجیدن همه جوانب نوشته شود نه اینکه خبری منتشر شود و دوباره بخواهیم اصلاحش کنیم.
وی اظهار کرد: این موارد ذهن مردم را مشوش و حتی با حیثیت و آبروی دیگران بازی کردن است که نه در قانون و نه در شرع اسلام پسندیده نیست و مسئولین باید نگاه دقیق به جایگاه کسانی که می خواهند خبرها و گزارش ها را به جامعه عرضه کنند داشته باشند تا هم صداقت و هم ارزش ها رعایت شود
وی همچنین گفت: مسوولان ذیربط از تبلیغات دیواری و بی محتوا و بی مورد در سطح شهر جلوگیری کنند تا تبلیغات دارای نظم و محتوای خاص خود باشند نه اینکه دیوارهای زیبای شهر با هر خط و مطلبی سیاه شود


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR