امام جمعه موقت کرمان: دشمن درصدد جلوگیری از نفوذ اسلام است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۰۶ | مرتبط با : اخبار استان | 665 views

امام جمعه موقت کرمان، گفت: دشمن برای اینکه چهره اسلام را مخدوش جلوه دهد درصدد ایجاد نفرت بین المللی است تا جلوی نفوذ اسلام را بگیرد.

حجت الاسلام مهدی عربپور روز دوشنبه در تجمع بانوان کرمانی که در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) برگزار شد، افزود: دشمن در ۳۵ سال گذشته توهین هایی را به پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) روا داشته است.

وی گفت: نخستین مرتبه شخص ملعونی به نام سلمان رشدی در کتاب آیات شیطانی توهین به پیامبر اسلام را مطرح کرد و با عکس العمل قاطع و فتوای جهادی امام خمینی (ره) روبرو شد.

وی ادامه داد: از آن روز سلمان رشدی در پناه دولت انگلیس حمایت می شود.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: ساخت فیلمی علیه پیامبر مکرم اسلام و نشر افکار کذب برای منحرف کردن جوانان، سوختن قرآن کریم در آمریکا توسط کشیش تندرو و کشیدن کاریکاتور توهین آمیز رسول خدا در سال های گذشته از جمله اقدامات دشمن است.

وی گفت: آخرین اقدام دشمن در توهین به مقدسات مسلمانان و رسول مکرم اسلام توسط نشریه فرانسوی در هفته های اخیر انجام شد.

حجت الاسلام عرب پور افزود: دشمن امروز احساس کرده که اسلام در حال پیشرفت است لذا به منظور جلوگیری از پیشرفت اسلام دست به توهین علیه مقدسات می زند.

وی گفت: دشمن احساس کرده است که مردم آزاده در دنیا به قرآن روی آورده و درصدد مطالعه زندگی پیامبر اسلام برآمده اند و می خواهند بدانند عاشورا و اربعین چیست و چگونه است که زمانی داعش تهدید می کند میلیون ها نفر پیاده برای زیارت به کربلا می روند.

وی اظهار کرد: قبل از این، رسانه ها در سانسور بودند اما امروز رسانه هایی وجود دارند که این مسایل را منعکس می کنند.

امام جمعه موقت کرمان به تشکیل گروه هایی مانند طالبان و داعش اشاره و بیان کرد: دشمن این گروه ها را از نظر سیاسی و تسلیحاتی پشتیبانی می کند و این گروه ها نیز با کمال وقاحت و در وحشیانه ترین صورت برنامه های خود را اجرا می کنند.

وی به پرچم داعش و حک شدن عنوان لا الله الا الله بر روی آن اشاره کرد و گفت: این گروه زیر این پرچم کودکان را می کشد، مردم را سر می برد و به زنان تجاوز می کند و این اقدامات آنها به فیلم تبدیل می شود و در معرض دید مردم دنیا قرار می گیرد.

حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه هر کسی این افراد را با این پرچم ببیند چه قضاوتی در مورد اسلام می کند؟ گفت: امروز مردم دنیا نمی دانند این افراد شاگرد مکتب صهیونیست ها و سازمان های امنیتی اطلاعاتی اروپایی هستند.

وی اسلام را دین برادری و پیامبر مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم را پیامبر رحمت معرفی کرد و افزود: پیامبر ما نسبت به هدایت انسان ها حریص بود و ایشان چهره ای مهربان دارد.

وی به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان اشاره کرد و گفت: ایشان از جوانان اروپایی خواسته اند قبل از اینکه اسلام را به آنها معرفی کنند خود به دنبال شناخت از اسلام بروند و قرآن را بخوانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: دشمن می داند اگر اسلام گسترده شود چه اتفاقی می افتد لذا همانطور که در صدر اسلام ابوجهل ها و ابولهب ها از پیشرفت اسلام نگران بودند و به آزار و اذیت پیامبر می پرداختند امروز هم دشمن می خواهد کاری بکند که ذکر لا الله الا الله گفته نشود و بر زبان نیاید.

وی با بیان اینکه دشمن می ترسد با پیشرفت اسلام منفعت هایشان به خطر بیفتد، افزود: به خواست خدا بیداری زنان و مردان و ملت ایران پیام اسلام به گوش جهانیان می رسد و چهره پیامبر رحمت و اسلام آنگونه که هست به دنیا معرفی می شود زیرا خداوند وعده داده روزی خواهد رسید که به دست مهدی موعود پرچم لا الله الا الله در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.

حجت الاسلام عربپور گفت: این وظیفه ای است که همگان بر دوش داریم تا پیام محبت و دوستی اسلام را به دنیا برسانیم.

وی افزود: اینگونه اجتماعات و اعتراضات بسیار اثرگذار است و به طور قطع دشمنان اسلام و انقلاب را وادار به عقب نشینی می کند.

وی گفت: از بانوان کرمانی که امروز بنا به احساس وظیفه و مسوولیت در این تجمع اعتراض آمیز نسبت به هتک حرمت ساحت پیامبر نور و رحمت شرکت کردند و ابراز عشق و علاقه به پیامبر اسلام و خانوداه بزرگوارشان نشان دادند، تشکر و قدردانی می کنم.

این تجمع با حضور پرشور بانوان مقابل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR