امام جمعه کرمان: فعالیت در حوزه صنعت باید با فکر و تدبیر باشد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۱۱ | مرتبط با : اخبار استان | 781 views

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هر حرکت و فعالیت در حوزه صنعت برای پیشرفت باید با فکر، عقل و تدبیر باشد.

 آیت الله سید یحیی جعفری روز سه شنبه در دیدار معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزیر صنعت، معدن و تجارت با وی افزود: پیشرفت در حوزه صنعت باید به گونه ای باشد تا مانند شهرهای بزرگ کشور شاهد آلودگی شدید هوا که در بعضی جراید می خوانیم، نباشیم.

وی بیان کرد: استان کرمان امکانات خوبی دارد اما استفاده لازم از آنها نشده است.

وی گفت: کرمان یکی از نقاطی است که معادن با ارزشی مانند طلا، مس و آهن دارد و با کمک دولت می توانیم در زمینه کشاورزی هم رشد داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: امیدوارم استاندار کرمان با کمک معاونان و سایر دستگاه ها موفق به رفع بخشی از مشکلات استان شوند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد خوب استاندار کرمان را به وزیر کشور منعکس کرده است گفت: استاندار خوب را باید تشویق کرد و تشویق عامل مهمی برای پیشرفت است.

آیت الله جعفری بیان کرد: وزیر کشور نیز قبول داشت که آقای رزم حسینی استاندار خوبی است و این موضوع از حرف هایش پیدا بود.

وی گفت: استاندار کرمان، انسان صحیح و درست عملی است و همچنین معاون سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس بود.

وی به بحران آب در استان کرمان اشاره کرد و افزود: ۲۰ سال گذشته نزد همه روسای جمهور وقت رفتم و نسبت به این مساله هشدار دادم و امروز استاندار کرمان با جدیت این مساله را پیگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: مساله تامین پول برای این پروژه وجود دارد و مشکل جداگانه دیگر سختی تامین آب شرب از بهشت آباد برای کرمان با این مسیر طولانی است که استاندار پیگیری می کند.

علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در این دیدار گفت: حضور ما بدین جهت است که بتوانیم از رهنمودها و حمایت های شما در ارتباط با حوزه صنعت، معدن و تجارت استفاده کنیم.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR