ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در جیرفت در دست پیگیری است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 797 views

فرماندار جیرفت از ارایه درخواست مساعدت به استاندار کرمان برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

احمد امینی روش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ظرفیت های جنوب کرمان بویژه شهرستان جیرفت در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری احداث منظقه ویژه اقتصادی در این منطقه ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این منطقه در توسعه و شکوفایی همه جانبه جنوب کرمان و رفع عقب ماندگی های تاریخی منطقه موثری است.

وی گفت: با مساعدت های ویژه استاندار کرمان در زمینه توسعه زیرساخت های اقتصادی از جمله بهره برداری از فرودگاه، راه اندازی گمرک، استقرار اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و سایر طرح های توسعه ای در این منطقه انتظار می رود با اجرای این طرح مهم اقتصادی نیز موافقت شود.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: مدیریت شهرستان آماده هر گونه همکاری برای در اختیار قرار دادن زیرساخت های مورد نیاز احداث منطقه ویژه اقتصادی از جمله زمین مورد نیاز به مساحت ۵۰۰ هکتار، آب و برق است.

وی گفت: توسعه جنوب کرمان به همت دولتمردان بویژه مدیریت استان در هشت ماه اخیر شتاب گرفته و امید است این روند استمرار و رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

امینی روش ادامه داد: امضای موافقت نامه بیش از ۵۰ طرح مهم اقتصادی در قالب ستاد توسعه اقتصادی گوشه ای از فعالیت هایی است که در هشت ماه اخیر در این شهرستان رقم خورده است.

شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR