برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین فرهنگ تقریب و وحدت
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۵ | مرتبط با : اخبار استان | 624 views

نماینده نهاد رهبری در امور اهل سنت کرمان خبر داد
برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین فرهنگ تقریب و وحدت

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در استان کرمان گفت: کارگاه‌های آموزشی بصیرت‌افزایی در راستای تبیین فرهنگ تقریب و وحدت در استان برگزار می‌شود.

سید محمد طباطبایی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی بصیرت‌افزایی در ریگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در راستای بصیرت‌افزایی در مناطقی که جمعیت‌های فریقین شیعه و سنی وجود دارد این کارگاه آموزشی را برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن در صدد ایجاد خدشه در راستای وحدت و اتحاد و انسجام شیعه و سنی است و در این زمینه شبهاتی را ایجاد می‌کند، این کارگاه آموزشی به منظور پاسخ دادن به شبهات آن‌ها ویژه دانش‌آموزان، مدیران مدارس و مربیان پرورشی برگزار می‌شود.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در استان کرمان تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مطالب و شبهاتی نیز مطرح است که فرهنگیان با این شبهات آشنا و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی اظهار کرد: این کارگاه‌های آموزشی در تمام نقاطی که جمعیت‌های فریقین شیعه و سنی وجود دارد، برگزار می‌شود.

طباطبایی متذکر شد: کارگاه‌های آموزشی در راستای تبیین فرهنگ تقریب و وحدت برگزار می‌شود و سعی ما بر این است که فرهنگ تقریب و اتحاد و همدلی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش فارس، کارگاه آموزشی بصیرت‌افزایی به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمان با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از مدیران مدارس و مربیان پرورشی شهرستان ریگان برگزار شد.
منبع:فارس


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR