تاکید استاندار کرمان بر ترویج فرهنگ جبهه و جهاد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۰۴ | مرتبط با : دسته‌بندی نشده | 884 views

استاندار کرمان گفت: احیا و ترویج فرهنگ جبهه و جهاد در ساختارهای مدیریتی و بین آحاد مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در یادواره شهدای روستای نمونه کشوری گنجان از توابع شهرستان رابر افزود: رزمندگان و شهدا همواره متواضع و شکرگزار نعمات خداوندی بودند و ما باید از سیره آنان درس بگیریم.

وی گفت: ایمان، اخلاص، فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام آنها را در مقابل دشمنان مسلح پیروز کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران مانند زمان جنگ تحمیلی که گوش به فرمان امام راحل بودند امروز هم تابع و پیرو ولایت فقیه هستند تا با اقتدار در همه عرصه ها پیروز باشند.

استاندار کرمان با اشاره به چهره های مطرح شهرستان رابر از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی، وی را مایه افتخار جهان اسلام خواند و گفت: پایداری این سردار سرافراز اسلام در منطقه باعث پایداری و پیروزی اسلام در سطح جهان شده است.

رزم حسینی بیان کرد: اگر امروز یک جوان سوری، مصری و عراقی با دشمنان خود مبارزه می کند از شهیدان ما در دوران دفاع مقدس الگو گرفته است.

وی همچنین حمایت و بهبود اوضاع مردم را وظیفه دولت عنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت کارهای بسیاری انجام داده و بازسازی بیمارستان ها در شهرهای مختلف شروع شده است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مردم در حال حاضر فقط پنج درصد هزینه خدمات بیمارستانی را پرداخت می کنند که این موارد از اهمیت ویژه ای برای سلامت مردم برخوردار است.

وی از برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی مردم شهرستان رابر تا ۱۰ روز آینده نیز خبر داد.

امام جمعه موقت کرمان نیز در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، گفت: شهدا واقفان نظام هستی هستند که برای سه عنصر اساسی از جمله حیات طیبه، استمرار فرهنگ و تمدن و عزت و استقلال نظام وقف شده اند.

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده افزود: شهدا و جانبازان با استقامت در راه خدا و نثار جان خود اسلام را به پیروزی رساندند و خاصیت استقامت این است که انسان را به اوج عزت و بزرگواری می رساند.

وی تصریح کرد: هر پیشرفتی که در حوزه های ملی و مادی، علم و فناوری، فرهنگی و قرآنی و صنعت داریم حاصل استقامت شهداست.

وی رمز پایداری نظام و انقلاب را تبعیت از رهبری در هر شرایطی عنوان کرد و گفت: ما باید در عمل از رهبری پیروی کنیم.

امام جمعه رابر نیز راه ترقی و پیشرفت انسان را توکل به خداوند خواند و گفت: اگر ما ایمان، توکل و اعتماد به خداوند داشته باشیم در همه صحنه ها پیروز می شویم.

حجت الاسلام مرتضی جعفری بیان کرد: دشمنان جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداختند اما دلاورمردان جبهه های جنگ با رهبری های پیامبر گونه امام راحل و پیروی از ایشان به پیروزی رسیدند.

وی پیروی از ولایت فقیه را راه نجات و موفقیت مردم دانست و خواستار وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان شد.

روستای گنجان در شهرستان رابر نخستین روستای نمونه ایثارگری در استان کرمان و دومین روستای نمونه کشور می باشد که ۷۰ شهید و ۲۲۰ جانباز را تقدیم انقلاب و نظام کرده است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR