تاکید استاندار کرمان بر توسعه نمایشگاه بین المللی جنوب شرق
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۲۹ | مرتبط با : اخبار استان | 720 views

استاندار کرمان بر تسریع در اجرای فازهای بعدی نمایشگاه بین المللی جنوبشرق به منظور ایجاد مرکز گردشگری و تجاری در این نمایشگاه تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، ‘علیرضا رزم حسینی’ عصر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق کرمان، افزود: احداث هتل در نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان توجیه اقتصادی دارد.

وی با تاکید بر مزیت ها و قابلیت های گردشگری بالای کرمان در زمینه گردشگری، اظهار کرد: به اندازه این ظرفیت و قابلیت ها هتل در کرمان وجود ندارد و ما در این زمینه مشکل داریم.

وی ادامه داد: بطور معمول نمایشگاه های بین المللی مجهز به هتل هستند و مجموعه ای از خدمات را ارایه می دهند.

استاندار کرمان، گفت: وجود هتل در نمایشگاه بین المللی جنوبشرق موجب درآمد و اشتغالزایی می شود.

وی افزود: می توان مکان برگزاری نمایشگاه بین المللی جنوبشرق کرمان را با کمک اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به محور گردشگری این استان تبدیل کرد.

وی اظهار کرد: دستگاه های مربوط مانند شرکت گاز و آب مکلف به تکمیل زیرساخت های مورد نیاز نمایشگاه بین المللی جنوبشرق هستند.

رزم حسینی گفت: نمایشگاه بین المللی جنوبشرق کرمان مکانی است که می توان از آن به منظور انجام اقدامات تجاری و گردشگری استفاده کرد.

وی بیان کرد: می توان از ظرفیت مکانی نمایشگاه جنوبشرق استان کرمان به منظور احداث مکان های تفریحی نیز استفاده کرد.

استاندار کرمان افزود: نمایشگاه بین المللی جنوبشرق کرمان با سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی مس در مدت زمان کوتاهی راه اندازی شد.

وی از مدیران استان کرمان که در احداث نمایشگاه بین المللی کرمان کمک کردند تقدیر کرد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR