تجمع جامعه پزشکی کرمان در حمایت از مردم غزه
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۵/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 729 views
حمایت از مردم غزه

جامعه پزشکی شهر کرمان، عصر امروز(۱۸ مرداد) در تجمعی، خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم و بی دفاع غزه بویژه کودکان و زنان اعلام کردند.

در این تجمع علاوه بر مسئولان و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پزشکان، پیراپزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه و کارکنان دانشگاه حضور داشتند، ابتدا آیاتی از قرآن کریم تلاوت شد و با قطعنامه هفت بندی در حمایت از مردم مظلوم غزه پایان یافت.

تجمع کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام و با بیان شعار مسلمانان اتحدوا اتحدوا حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمق فاجعه در غزه آنقدر زیاد است کسی به غیر از خدا نمی‌تواند، مشکلات غزه را رفع کند؛ گفت: از ظلمی که از سوی صهیونیست‌ها به مسلمانان می‌شود به خداوند متوسل می‌شوم.

وی با اشاره به اینکه در اواخر قرن ۲۰ جریانی به نام جنگ تمدن‌ها را ایجاد کردند تا جهان اسلام را در برابر جهان غرب قرار دهند و این توطئه شکل گرفت، اما ناموفق بود؛ عنوان کرد: در اوایل قرن ۲۱ هم تلاش کردند تا جنگ درون تمدن‌ها ایجاد شود و نتیجه این جنگ هم این بود که از درون القاعده و طالبان جریانی به نام داعش بیرون آمد و داعش دست‌پروده صهیونیست‌ها است.

دکتر زاهدی یادآور شد: همزمان با تولد داعش اتفاقات زیادی در خاورمیانه شکل گرفت و تلاش آنها بر این بود که جنگی را در سوریه راه بیندازند و داعش پیروز شود و حکومت سوریه را تغییر دهند، زیرا حکومت سوریه با ایران موافق بود.

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش مجلس شورای اسلامی گفت: حزب‌الله لبنان از ایران حمایت می‌کند و به همین علت دشمنان جنگ غزه را راه انداختند.

زاهدی با افزودن اینکه توطئه دشمنان در عراق این بود که جریان شیعه و جریان مقاومت در عراق به عنوان طرفداران ایران را از بین ببرند؛ اظهار داشت: استکبار به دلیل اینکه جریان‌های مقاومت طرفدار ایران بودند به وحشت افتاد و همه این جنگ‌ها و توطئه‌هایی که در خاورمیانه وجود دارد، برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است تا پایه‌های طرفداران جمهوری اسلامی در منطقه را نابود کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: حماس با وجود تلفات انسانی اما در جبهه رزم و مبارزه جلوتر از صهیونیسم است و جریان مقاومت آنچنان مسلح و پایدار است که این جنگ به نفع مقاومت پایان می‌یابد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR