تقاطع غیرهمسطح باقدرت کرمان تکمیل می‌شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۱۰ | مرتبط با : اخبار استان | 926 views
ابوالقاسم سیف‌الهی

ابوالقاسم سیف‌الهی با اشاره به اینکه عدم اجرای به موقع برخی از پروژه‌های شهرداری کرمان به سبب وجود مشکلات قانونی، اختلاف با پیمانکاران و یا عدم همکاری برخی نهادها در کارهای مشارکتی است، اظهار کرد: در حال حاضر تکمیل تقاطع غیرهمسطح باقدرت کرمان به سبب وجود برخی مشکلات قانونی با پیمانکار پروژه به تاخیر افتاده که انتظار می‌رود با پیگیری‌های انجام شده در روزهای نه چندان دور تکمیل و آماده بهره‌برداری ‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام تمرکز شهرداری کرمان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، افزود: عدم تکمیل تقاطع غیرهمسطح باقدرت مشکلاتی را برای اهالی و کسبه این منطقه به وجود آورده است که تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مشارکتی از سخت‌ترین کارها برای شهرداری است، گفت: برای مثال در پروژه بهسازی بازار بزرگ کرمان امور مربوط به فاضلاب آن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود که سبب عدم انجام این پروژه در موعد مقرر شد.

سیف‌الهی با اشاره به اینکه شهرداری بیشتر پروژه‌های غیرمشارکتی خود را در موعد مقرر به اتمام می‌رساند، تصریح کرد: خوشبختانه پروژه بهسازی کف بازار به بهترین شکل در زمان تعیین شده به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی بازار مظفری و قدمگاه کرمان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، خاطرنشان کرد: شهرداری کرمان در تلاش است تا آیین نامه مربوط به مقررات بازار بزرگ کرمان را تهیه کند که این مقررات از میدان شهدا (مشتاق) تا میدان توحید (ارگ) را شامل می‌شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR