جشنواره شهیدان رجایی و باهنر در کرمان برگزار می شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۵/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 712 views
هادی احمدی افزادی

هادی احمدی افزادی ظهر شنبه در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان اظهار داشت: روابط عمومی ها باید بتوانند یک ارتباط دو سوی بین دستگاه اجرایی و مردم اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی باید در زمان مشخص خود صورت بگیرد، افزود: روابط عمومی ها باید بازخورد عملکرد خود را در اختیار مدیران قرار دهند.

احمدی افزادی بیان داشت: شعار رئیس جمهور دولت تدبیر و امید را برای مردم از شعار خارج و به نوعی دسته بندی کنیم و به مردم معرفی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری برای هفته دولت یک شعار مطرح شده است، تصریح کرد: شعار هفته دولت سال جاری آرامش و امید است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به شعار ولایت و توسعه گفت: با عملی شدن این شعار و مشارکت گروه های مختلف سیاسی می توان در راستای توسعه استان گام برداشت.

وی اذعان داشت: بهترین عملکردها در صورتی اطلاع رسانی شود که ارزش داشته باشند و اگر نمودی نداشته باشند فاقد ارزش هستند.

احمدی افزادی افزود: استاندار کرمان تاکیدش بر این است که در استانداری تنها اخبار استانداری را به اطلاع مردم نرسانیم بلکه اخبار استان را پوشش دهیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت گفت: هفته دولت  از ۲۴ مرداد ماه الی هشت شهریور شروع می شود.

این مسئول در خصوص برنامه های هفته دولت اظهار داشت: تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت، بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کنفرانس با مطبوعات و… از جمله برنامه های هفته دولت است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان تصریح کرد: در هفته دولت کمیته برگزاری مراسم در استان برگزار می شود.

وی در خصوص کمیته های برنامه ریزی استان کرمان در هفته دولت افزود: کمیته فرهنگی و هنری، کمیته نظم و امنیت، کمیته تبلیغات، کمیته بانوان و کمیته ورزش تشکیل می شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR