خطیب جمعه جیرفت: تحریم و تهدید تاثیری ندارد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۴ | مرتبط با : اخبار استان | 711 views
خطیب جمعه جیرفت: تحریم و تهدید تاثیری ندارد

حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های نماز جمعه جیرفت با قدردانی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: شما مردم بصیر شهرستان دارالولایه نیز به ندای رهبر خود لبیک گفتید.

وی بیان کرد: وقتی دوربین های دشمن خیابان ها را رصد می کرد تا ببیند این تحریم ها و تهدیدها کارساز بودند، حضور مردم برگ زرینی بر افتخارات آنان افزود و اعلام کردند که تهدیدهای دشمن کارساز نبوده است.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ‘کسی نمی تواند ملت ایران را با زور تهدید کند’، شما مردم با حضور حماسی خود اعلام کردید هیچ تهدیدی کارساز نخواهد بود.

امام جمعه موقت جیرفت ادامه داد: افزایش شاخص های سلامت، رتبه برتر جهان اسلام در علوم نانو و امن ترین آسمان جهان را داریم که اینها همه به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: مردم ما بصیر هستند، رصد می کنند و به یاوه گویی بیگانگان گوش نمی دهند زیرا جمهوری اسلامی اژدر زیر دریایی بزرگ و به برکت انقلاب اسلامی هواپیمای پیچیده بدون سرنشین آرکیو را ساخته است.

حجت الاسلام کمالی افزود: خیلی ها به دنبال این هستند که ثبات انقلاب اسلامی را به هم بریزند آن هم با راه اندازی گروه داعش و القاعده اما باید بدانند که آمریکا و گروه ۵+۱ هم نمی توانند هیچ اقدامی علیه نظام انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی دست به دست هم داد و اجازه نداد یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد است روحیه خودباوری را از ملت بگیرد که این موضوع در پی نشست صهیونیست ها در سوئیس تصمیم گیری شده است.

خطیب جمعه جیرفت گفت: بنا بر فرموده رهبری اگر توافقی می خواهد صورت گیرد باید یک باره باشد و تحریم ها همه جمع شود.

وی با اشاره به فتوای امام راحل مبنی بر حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی افزود: آنها سلمان رشدی را مطرح کردند اما امام توطئه آنها را نقش بر آب و حکم ارتداد وی را صادر کردند.

حجت الاسلام کمالی گفت: جنایت های داعش از امروز نیست بلکه این جنایت ها از گذشته ها بوده است و در حال حاضر شاهد به آتش کشیدن خلبان اردنی هستیم.

وی با بیان این پرسش که داعش چه زمانی بوجود آمد بیان کرد: بعد از شکل گیری بیداری اسلامی کارگردان صهیونیست های هالیوود فیلمی به نام خلیفه دوم ساختند و دو ماه بعد داعش را به وجود آوردند و با همان ویژگی های داخل فیلم خلیفه دوم بودند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR