خطیب جمعه کرمان: ایران با عزت و قدرت وارد مذاکرات هسته ای شد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۰۷ | مرتبط با : اخبار استان | 811 views
خطیب جمعه کرمان: ایران با عزت و قدرت وارد مذاکرات هسته ای شد

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نمازجمعه کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند همه مردم از صدر تا ذیل متحد و هم نظر هستند که ما باید حق خود را در این زمینه بدست بیاوریم.

وی بیان کرد: معظم له فرمودند آمریکایی ها فکر می کردند تیم مذاکره کننده ما حساب و کتاب ندارد و افراد ضعیفی هستند اما خلاف این برایشان ثابت شد.

خطیب جمعه کرمان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده ما پرتلاش، جدی و با منطق صحبت و ایستادگی کرد.

وی اظهار کرد: نتیجه مذاکرات این شد که طرف های مقابل دیدند زیاده خواهی و باج گیری در این مراحل امکان پذیر نیست و موضع جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات روشن و شفاف است.

حجت الاسلام قاسمی زاده گفت: آنها دنبال این هستند که ایران کشوری با قدرت و اسلامی، پیشرفته و با نشاط و کشور اسلام ناب محمدی (ص) نباشد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکایی ها در مذاکرات به دنبال تامین منافع و امنیت اسراییل هستند اما در مذاکرات به نتیجه برسیم یا نرسیم، اسراییل روز به روز ناامن تر می شود.

امام جمعه موقت کرمان گفت: بیداری اسلامی اثر خود را گذاشته و اجازه نمی دهد صهیونیست ها کارهایی را که در گذشته انجام می دادند را انجام دهند.

وی تصریح کرد: کشورها و چهره های مختلف علیه اسراییل اجازه نمی دهند این رژیم کاری انجام دهد و لذا این بحث را نباید به موضوع هسته ای ایران گره بزنند.

وی ادامه داد: دولت باید از بسیج برای برون رفت از این تحریم ها در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر استفاده کند و این تکلیف و یک وظیفه است زیرا بسیج آحاد ملت ایران را در بر می گیرد.

وی همچنین به برگزاری کنگره جهانی بررسی جریان های تکفیری که توسط مراجع عظام و همکاری سایر علما در قم برگزار شد اشاره کرد و گفت: این کنگره با حضور ۳۱۵ عالم و دانشمند اسلامی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد که کار مهم و بی نظیری بود.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه بیان کرد: معظم له فرمودند مردم بدانند جریان تکفیری یک جریان اسلام گرای ناب و معتقد به اسلام نیست دلیل آن که اگر کسی مسلمان واقعی باشد هیچ وقت شمشیر علیه مسلمان نمی کشد.

وی اقدامات تکفیری ها را بی سابقه خواند و گفت: گروه های لابی صهیونیست و آمریکایی حامی و پشت پرده این جریان هستند و کسانی که از این گروه ها حمایت می کنند اگرچه به ظاهر مسلمان هستند اما نیت آنها چیز دیگری است.

وی همچنین دهم آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس را گرامی داشت و افزود: نامگذاری این روز به عنوان روز مجلس مهم است.

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: مجلس نهاد تاثیرگذاری در کشور است که با رای مردم تشکیل می شود.

وی گفت: نمایندگان باید از نیازهای جامعه آگاهی کامل داشته باشند و بدانند چه قوانین و مقرراتی باید باشد و چه اقداماتی باید در سطح جامعه صورت گیرد.

حجت الاسلام قاسمی زاده از نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

وی با گرامیدشت هفتم آذر روز نیروی دریایی از دریادلان این نیرو در حفاظت از مرزهای آبی کشور قدردانی کرد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR