دغدغه استاندار درباره بی نظمی ترافیکی در کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۰/۱۳ | مرتبط با : اخبار استان | 635 views

استاندار کرمان گفت: دغدغه ما بی نظمی ترافیکی و نبود انضباط شهری در کرمان است که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

علیرضا رزم حسینی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان کرمان در دفتر استاندار افزود: کارهای اساسی در مورد روان شدن ترافیک از جمله ایجاد پارکینگ ها، احداث تقاطع ها و سایر موارد در حال انجام است و پیگیری می شود، اما در حال حاضر باید با اقدامات اولیه انضباط شهری را در کرمان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: با بی نظمی در کرمان نمی توان اسم شهر را بر آن گذاشت.

وی گفت: خیابان های شهر کرمان خط کشی ندارند که باید در فاز اول ببینیم چه کنیم تا داخل شهر کارهای ابتدایی انجام دهیم و وضعیت ساماندهی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه سالانه تخلفات رانندگی در شهر کرمان صورت می گیرد و مردم جریمه های نقدی خود را نیز نسبت به تخلفات پرداخت می کنند، گفت: باید زمینه های تخلفات را کاهش دهیم و مشکلات درون شهری را اصلاح کنیم.

وی بر ساماندهی بار و مسافر توسط شهرداری و ارایه راهکاری برای تردد بیش از حد کامیون ها در شهر کرمان تاکید کرد.

فرماندار کرمان نیز در این نشست از تشکیل منظم جلسات شورای ترافیک شهرستان کرمان خبر داد و گفت: در این نشست ها تصمیماتی در مورد یک طرفه کردن خیابان ها، طرح های مهندسی و سایر موارد اتخاذ و اجرا می شود.

محمدعلی توحیدی، تصریح کرد: دولت در زمینه همکاری برای ساماندهی و توسعه حمل و نقل ناوگان اتوبوسرانی کمک نکرده است و همه موجودی ما ۲۵۶ دستگاه اتوبوس است که روزانه تعدادی از آنها درگیر جابجایی مردم هستند و البته در زمینه فرهنگ سازی نیز ما نتوانسته ایم مردم را در همه اقشار متقاعد کنیم که با ناوگان عمومی رفت و آمد کنند.

وی گفت: ۵۰ دوربین هوشمند نصب شده در شهر کرمان باید تاثیر لحظه ای خود را داشته باشند بویژه در ورودی های شهر تا کاهش تخلفات و افزایش نظم در ترافیک شهری را شاهد باشیم.

ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR