راه‌پیمایی روز قدس در کرمان باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۵/۰۳ | مرتبط با : اخبار استان | 821 views

روزه‌داران کرمانی در آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان، پرشورتر و رساتر از همیشه خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایت‌کار و همه‌ی مستکبران جهان فریاد زدند.

به گزارش کرنا، مردم کرمان صبح امروز چهارراه توحید تا مصلی امام علی (علیه‌السلام) را در هوای گرم مردادماه به راه‌پیمایی پرداخته و شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرک بر آمریکا ، مرگ بر داعشی، مرگ بر تکفیری، مرگ بر وهابی و حمایت از غزه و فلسطین را سر دادند.
در این راه‌پیمایی که از همه‌ی اقشار مردم حضور داشتند، پرچم فلسطین به هم‌راه پلاکاردهایی حاوی سخنان امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص روز قدس و آزادسازی فلسطین به چشم می‌خورد.
هم‌چنین شهروندان کرمانی با شعارهایی حمایت خود را از مردم سوریه و عراق اعلام و کشتار شهروندان سوری و عراقی را توسط عوامل تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب محکوم کردند.
حضور جوانان و نوجوانان در مراسم راه‌پیمایی امروز با پرچم‌های حزب‌الله لبنان، فلسطین و جمهوری اسلامی ایران بسیار چشم‌گیر بود. مردم شهیدپرور کرمان هم‌چنین پلاکاردهایی که روی آن منقش به تصویر مسجدالاقصی بود را با خود حمل می‌کردند.
شهروندان کرمانی در مسیر خیابان طالقانی، خیابان فلسطین، میدان بسیج، بولوار شهید عباس‌پور به سمت مصلای بزرگ امام علی (علیه‌السلام) این شهر حرکت کردند تا نماز دشمن‌شکن جمعه را در مصلی اقامه کنند.
در حاشیه‌ی این راه‌پیمایی باشکوه، صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه قرار داشت.
لازم به ذکر است این مراسم با قرائت قطع‌نامه‌ی راه‌پیمایان و سخنرانی سردار مسجدی مشاور فرمانده‌ نیروی قدس سپاه پایان یافت.
فهیمه رضاقلی


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR