رزم حسینی: شهر کرمان باید به منزلت واقعی خود برسد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۶/۳۰ | مرتبط با : اخبار استان | 819 views

استاندار کرمان تاکید کرد: شهر کرمان باید به منزلت واقعی و جایگاه حقیقی خود برسد.

‘علیرضا رزم حسینی’ عصر شنبه در نشست امضای تفاهم نامه ساخت پارکینگ های طبقاتی توسط بخش خصوصی در کرمان، افزود: کرمان شهری است که باید پیشینه تاریخی و ثروتی این شهر برای مردم آن سودآور باشد.

وی تصریح کرد: مردم کارها و اقدامات مسوولان را رصد می کنند و پیوسته از ما پیشرفت طرح های در دست اجرا را می خواهند و انتظار تحول اساسی را در شهر کرمان در دولت تدبیر و امید دارند.

وی اظهار کرد: نشست امروز نیز در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است که یکی دیگر از موافقت نامه های سرمایه گذاری در استان رد و بدل می شود.

استاندار کرمان، گفت: درصدد هستیم مسیر را برای حضور بخش خصوصی هموار کنیم و صدای موزون سرمایه گذاری در کرمان به همه سرمایه گذاران رسیده است.

وی ادامه داد: مشی میانه روی و راست گویی دولت تدبیر و امید را با جدیت در کرمان دنبال می کنیم و مدیران استانی نیز بر همین اساس طرح های خود را به مردم اطلاع رسانی می کنند.

رزم حسینی با بیان اینکه در فرصت مناسب گزارش واقعی و درستی را از اقدامات انجام شده در استان به مردم خواهم داد، تصریح کرد: دنبال این نیستیم که اعداد و ارقام و اقدامات غیر واقعی به مردم بدهیم که موجب بی اعتمادی آنها به نظام و دولت شود.

وی اظهار کرد: رسانه ها نیز در اطلاع رسانی صحیح و تنویر افکار عمومی نقش اساسی دارند و مردم اگر نسبت به امور آگاهی داشته باشند با دولت همراه خواهند شد.

استاندار کرمان، از رسانه های استان کرمان به عنوان عاملی اثرگذار در فرایند توسعه نام برد و گفت: اگر رسانه ها همراه دولت و مردم باشند می توانند نقش اساسی و آرامش گری داشته باشند.

وی ادامه داد: رسانه های استان کرمان دنبال سوژه های جنجال برانگیز نیستند، بلکه دنبال سوژه های خبری و در راستای ایجاد آرامش در جامعه هستند.

این تفاهم نامه بین شهرداری کرمان و شرکت اطلس ایرانیان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال امضا شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR