رکورد تولید ۱۲۰ هزار خودرو با برندهای مختلف
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۶/۲۳ | مرتبط با : اخبار استان | 876 views

فرماندار کرمان گفت: انجمن غیردولتی و غیرسیاسی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مراقبت و دقت بیش‌تری در انجام وظایف خود داشته باشد.
به گزارش کرنا، محمدعلی توحیدی، صبح امروز در نخستین همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر حامی مصرف‌کنندگان، که با حضور قائم‌مقام سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، جمعی از مسئولان استان و تولیدکنندگان واحدهای تولیدی کرمان برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم صنعتی ماندگار شود، باید مشتری‌مداری و توجه به نظر مشتری را مورد توجه قرار دهیم؛ چراکه اگر خریدار نباشد، تولید سودی ندارد.
وی، با اشاره به محدودیت‌هایی که برای تولید خارجی با هدف کمک به تولید داخلی ایجاد شده، این فرصت را برای تولیدکنندگان مغتنم دانست و گفت: در همه جای دنیا قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کننده و نظارت بر کیفیت و کمیت کالاهای تولیدشده وجود دارد.
فرماندار کرمان، وجود سازمان استاندارد و انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در کشور را در همین راستا دانست و گفت: انجمن غیردولتی و غیرسیاسی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، باید مراقبت و دقت بیش‌تری در انجام وظایف خود داشته باشد.
توحیدی، برخورداری از اطلاعات کامل و جزییات تولیدات و کالاهای مصرفی را حق مصرف‌کننده دانست و گفت: اگر کالاهای تولید کرمان کیفیت برتر را داشته باشند و حقوق مصرف‌کننده را نیز رعایت کنند، خریدار به سمت خرید آن کالا خواهد رفت.
وی، کیفیت و قیمت مناسب را از ویژگی‌های تولیدات بیان کرد و افزود: باید خدمات پس از فروش نیز متناسب با نوع کالا در نظر گرفته شود.
فرماندار کرمان، با اشاره به تورم اخیر که موجب هرج و مرج در بازار شده بود، گفت: خوش‌بختانه دولت تدبیر و امید توانست تورم را کنترل کند و آرامش را در بازار به وجود آورد.
توحیدی ادامه داد: امسال تولید خودرو با برندهای مختلف در استان، به رکورد ۱۲۰ هزار خودرو خواهد رسید که اشتغال‌زایی زیادی هم به دنبال دارد.
فهیمه رضاقلی


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR