سخنرانی سرلشکر صفوی در یادواره شهدای دولت در کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۶/۰۳ | مرتبط با : اخبار استان | 800 views

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای دولت در کرمان با سخنرانی سرلشکر صفوی lمشاور عالی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مهدی صدفی در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی یادواره شهدا دولت به بیان ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی این دو شهید بزرگوار پرداخت.

وی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه‌ها و الگوهای اخلاق، مجاهدت و تقوا توصیف کرد و گفت: مجاهدت‌ها و خدمات صادقانه و خالصانه این دو شهید در دوران زندگی اُسوه و الگویی مناسب برای همه مدیران و مسئولان است تا خدمات خود در راستای رشد و اعتلای جامعه اسلامی ارائه دهند.

صدفی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه‌های ماندگار جامعه دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیت این دو شهید حداکثر استفاده را از این دو شخصیت بزرگ برای ساختن یک جامعه خدمت گذار ببریم.

وی افزود: تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هفته دولت وظیفه همگان است تا این مردان بزرگ را به نسل‌های آینده و جوانان معرفی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در کرمان عنوان کرد: مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای دولت همراه با سخنرانی سردار سرلشکر صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم روز شنبه هشتم شهریور ماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR