شهدا برای کشور سربلندی و وحدت را به ارمغان آوردند
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۰۷ | مرتبط با : اخبار استان | 744 views
شهدا برای کشور سربلندی و وحدت را به ارمغان آوردند

امیر سرتیپ دوم ‘غلامحسن دربندی’ شبانگاه یکشنبه در یادواره شهادت امیر سرلشکر شهید ‘ولی الله فلاحی’ در تالار خانه شهر کرمان افزود: شهدا عامل سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: شهدای ما با تمام وجود به استقبال شهادت می رفتند و در دفاع مقدس، سن و سواد مهم نبود، چه بسیار نوجوانانی که گوی سبقت در سیر و سلوک را از بزرگترها ربودند.

وی از شهید فلاحی به عنوان فردی متخصص و دارای ایمان واقعی یاد کرد و گفت: شاید اگر سرلشکر فلاحی شهید نمی شد سرنوشت جنگ طور دیگری رقم می خورد چرا که در همان مدت کمی که این شهید بزرگوار مسوولیت رییس ستاد مشترک ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش را بر عهده داشت طرح های اثرگذاری ارایه کرد.

مسوول اسبق روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور شهید فلاحی در کنار شهید چمران در غائله پاوه، گفت: در جریان غائله پاوه حدود هشت هزار نفر تنها پادگان شهر را که شهید چمران و فلاحی در آن حضور داشتند به محاصره درآوردند و شهید فلاحی در حالی که بدون داشتن جیره غذایی روزه می گرفت به مقابله با اشرار رفت.

وی هنر شهدا را تسخیر قلوب مردم خواند و اضافه کرد: شهدا عزت و افتخار را برای ما به ارمغان آوردند و قلب همگان را تسخیر کردند و این از معجزات تاریخ است چرا که همه ما در برابر عظمت شهدا سر تعظیم فرود می آوریم.

امیر دربندی، جانبازان و آزادگان را از دیگر افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: شهید محمد شهسواری اهل کهنوج اسیر شد و زیر شلاق های دشمن بعثی فریاد مرگ بر صدام ضد اسلام سر داد و شهدا و رزمندگانی که با نقص عضو می جنگیدند مصداق جمله والله ان قطعطمو یمینی انی احامی ابدا عن دینی حضرت ابوالفضل (ع) بودند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR