ظروف مسی، سوغاتی پر خواص از کرمان!
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۰۸/۱۶ | مرتبط با : آشنایی با استان کرمان, سوغاتی های کرمان | 856 views
ظروف مسی، سوغاتی پر خواص از کرمان!

ظروف مسی از سوغاتی های معروف و زیبا و البته با ارزش کرمان است که می توانید علاوه بر فاکتور زیبایی فواید آن را برای سلامتی نیز در نظر گرفته و از این ظروف در هنگام آشپزی و طبخ نیز استفاده نمایید.

مس فواید بسیار زیادی از جمله؛ ضدافسردگی، ضدسرطان، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، تنظیم کننده هورمون‌ها و… دارد. علاوه بر این مس به آزاد شدن انرژی در بدن کمک می‌کند و باعث می‌شود که آهن غذا جذب بدنتان شود و خود نیز به ساخت سلول‌های قرمز خون کمک می‌کند. ظروف مسی گرما را به خوبی هدایت می کنند و به وسیله آنها می‌توان دمای پخت و پز را کنترل کرد. عملکرد مغز و اعصاب را بهبود می‌بخشد. مس از بیماری‌های قلبی و افزایش کلسترول خون جلوگیری می‌کند.

توصیه شده که خانم‌ها قبل از قطع خونریزی ماهانه از آن استفاده کنند. از فواد دیگر مصرف ظورف مسی می توانیم استکام رگ ها و مویرگ ها را بیان کنیم. ظروف مسی برای کسانی که دوستدار محیط زیست هستند، انتخاب بسیار مناسبی است؛ چرا که مواد اولیه ساخت ظروف مسی از طبیعت دریافت می‌شود و بعد از پایان عمر آن قابلیت بازیافت دارد. همچنین آشپزی با ظروف مسی میزان مصرف انرژی را کاهش داده و باعث صرفه جویی می‌شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR