فرماندار جیرفت: ۱۳ آبان روز خلق حماسه شور و شعور است
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۸/۱۳ | مرتبط با : اخبار استان | 719 views
فرماندار جیرفت: 13 آبان روز خلق حماسه شور و شعور است

احمد امینی روش روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: تبعید امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ توسط رژیم پهلوی به ترکیه، کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ است سه رویداد مهمی است که در ۱۳ آبان به وقوع پیوست و در این رویدادها چهره واقعی استکبار را برای ملت ایران نمایان کرد.
وی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به صورت خودجوش توسط دانشجویان و دانش آموزان به قدری با اهمیت بود که امام راحل فرمودند فتح لانه جاسوسی آمریکا، انقلابی به مراتب عظیم تر از انقلاب اول بود.
فرماندار جیرفت گفت: دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت کردند با هر گونه زورگویی، دسیسه و دخالت های بی جا در کشور ایران اسلامی برخورد خواهند کرد و به هیچ کس اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهند.
وی افزود: ۱۳ آبان هیمنه پوشالی استکبار جهانی توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در هم شکست و از آن زمان به بعد آنها در پی انتقام این شکست هستند و هر روز توطئه جدیدی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی می کنند.
دانش آموزان و دانشجویان به همراه مردم و مسئولان با شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با مشت های گرده کرده، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند و بار دیگر نشان دادند در برابر هر گونه ظلم و زورگویی ایستاده اند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR