فرماندار ریگان: این شهرستان الگوی وحدت شیعه و سنی است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۰/۱۶ | مرتبط با : اخبار استان | 724 views

فرماندار ریگان گفت: شهرستان ریگان الگوی وحدت در شرق استان کرمان است به طوری که برادران اهل تسنن در کنار برادران اهل تشیع با صمیمیت خاصی زندگی می کنند.

امین باقری روز سه شنبه به مناسبت هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عزم ملی و مدیریت جهادی مردم و مسوولان سبب انسجام و وحدت بیشتر بین اقوام و طوایف در ریگان شده است.

وی بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان پیامبر مودت و رحمت و عزیزترین مخلوق خداوند متعال و همچنین قرآن کریم به عنوان کتاب الهی سرچشمه زلال وحدت میان مسلمانان هستند.

وی با اشاره به نامگذاری هفته وحدت گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه هستند و برای رسیدن به این هدفشان به هر حربه ای متوسل می شوند اما وحدت شیعه و سنی همیشه دسیسه های آنان را خنثی کرده است.

فرماندار ریگان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با وحدت شیعه و سنی فرمودند هر کس موجب اختلاف بین شیعه و سنی شود مزدور دشمن است چه بداند چه نداند.

وی گفت: برادران اهل تسنن و تشیع با همدلی که دارند در زمینه توسعه و آبادانی شهرستان ریگان قدم هایی بردارند تا شاهد رشد و شکوفایی شهرستان باشیم.

باقری اظهار کرد: یکی از ضروریاتی که در شهرستان ریگان وجود دارد مشارکت تمامی مردم در برنامه های توسعه شهرستان است.

وی افزود: با توجه به اینکه ریگان یکی از شهرستان های کویری استان است می طلبد تمامی مردم نسبت به ایجاد فضای سبز در شهر و مکان خود اقدام کنند.

وی گفت: سرمایه گذارانی که در روستاهای شهرستان وجود دارند اعم از برادران اهل تسنن و تشیع نسبت به سرمایه گذاری در روستاهای این شهرستان اقدام کنند تا شاهد توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان باشیم.

فرماندار ریگان بیان کرد: منطقه شرق استان کرمان یک نوع وحدت دلنشین دارد که جای شکر دارد.

وی گفت: با همدلی و همفکری با برادران اهل سنت در این شهرستان توانسته ایم کارهای خوبی را انجام دهیم.

باقری افزود: همه ما باید در مقابل کفر با اتحاد و همبستگی بایستیم و تمامی توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی بیان کرد: افرادی را که قصد سرمایه گذاری در این شهرستان داشته باشند حمایت می کنیم.

وی گفت: این شهرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های متعددی در زمینه های مختلف اعم از معدنی، کشاورزی و غیره است.

فرماندار ریگان، این شهرستان را قطب کشاورزی شرق استان برشمرد و افزود: خاک حاصلخیز ریگان ظرفیت کشت تمامی محصولات چهار فصل را دارد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR