لیست ۱۱ نفره اصولگرایان با عنوان ائتلاف بزرگ خدمت
نوشته شده در تاریخ ۹۶/۰۲/۲۴ | مرتبط با : اخبار استان | 2,202 views

رئیس شورای اصولگرایان استان کرمان با اشاره به اینکه در تبلیغات کاندیداها باید ارزش‌های اسلامی حفظ شود گفت: لیست ۱۱ نفره اصولگرایان با عنوان ائتلاف بزرگ خدمت معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان که به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمان برگزار شد، با معرفی شورای اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت:  این شورا برای ایجاد وحدت و اظهار‌نظر جمعی از تشکل‌ها و احزاب این حوزه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگانی از ۱۱ تشکل و ۷ نفر معتمد در این شورا حضور دارند گفت: اساس کار شورای اصولگرایان استان مسائل فرهنگی و سیاسی است و در طول سال هم فعال است.

رئیس شورای اصولگرایان استان کرمان با بیان اینکه فعالیت در حوزه انتخابات از اواسط سال ۹۶ در کرمان توسط این شورا انجام شده است افزود: در بخش ریاست جمهوری نظر شورا بر اساس تصمیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در بخش شورای اسلامی شهر کرمان با تشکیل کمیته سیاسی این موضوع را پیگیری کرده‌ایم گفت: در مرحله اول از همه تشکل‌های عضو درخواست شد تا کاندیداهای ثبت‌نام شده عضو تشکل خود را معرفی کنند و این کاندیداها هم بایستی ویژگی‌هایی که تعیین شده بود را داشته باشند.

عربپور با بیان اینکه ۱۷ ویژگی مشخص شد که مهمترین آن انقلابی بودن و پاکدست بودن نامزدها است افزود: نام ۵۰ نفر از افرادی که از نگاه اول شرایط لازم را داشته باشند جمع‌آوری شد و در مرحله بعد در جلسه‌ای ۲۲ نفر با رای اکثریت انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم تعداد آنها به ۱۱ نفر کاهش پیدا کرد تصریح کرد: شورای اصولگرایان ضمن احترام به همه افراد به این تشخیص رسید که افراد انتخاب شده توانایی جذب حداکثریت آرا را دارند وگرنه همه کاندیداها قابل احترام هستند.

رئیس شورای اصولگرایان استان کرمان با بیان اینکه تاکید اول شورا در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است گفت: وقتی مردم حضور چشمگیری داشته باشند در حقیقت نوعی تجدید میثاق با آرمان‌های نظام و امام راحل است.

وی با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداها در سطح شهر با بیان اینکه کاندیداها باید شئونات اسلامی را در تبلیغات رعایت کنند افزود: همه کاندیداها باید برنامه خود را برای انجام خدمت به مردم ارائه کنند و از تخریب رقبا و تهمت و افترا زدن خودداری کنند.

عربپور با بیان اینکه کاندیداها باید از اصراف پرهیز کنند و نباید در انتخابات کرامت انسانی جریحه‌دار شود اظهار‌داشت: نصب عکس‌ها و پوسترها روی اماکن عمومی در سطح شهر در شأن نظام اسلامی نیست.

رئیس شورای اصولگرایان استان کرمان با بیان اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و باید ارزش‌های اسلامی در تبلیغات حفظ شود افزود: فردی که می‌خواهد در این نظام، نماینده مردم شود باید ارزش‌های اسلامی را در تبلیغات حفظ کند و گرنه این فرد در مرحله اول متخلف است و مردم هم به این افراد رای نمی‌دهند.

به گزارش تسنیم، نشست‌خبری حجت‌الاسلام مهدی عربپور رئیس شورای اصولگرایان استان کرمان با حضور خبرنگارانی از خبرگزاری‌های رسمی کشور و تعدادی از  سایت‌های خبری فعال در استان کرمان برگزار شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR