مدیرکل ارشاد جنوب کرمان از پیشکسوت موسیقی نواحی عیادت کرد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۰۲ | مرتبط با : اخبار استان | 701 views
مدیرکل ارشاد جنوب کرمان از پیشکسوت موسیقی نواحی عیادت کرد

حجت الاسلام سید احمد حسینی روز پنجشنبه در حاشیه عیادت از این استاد موسیقی گفت: امید است با بهبودی این هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی کشور دوباره شاهد حضور وی در جمع هنرمندان باشیم.

وی گفت: یوسف سلیمی هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی به دلیل نارسایی ریه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت بستری و نیازمند دعای مردم است.

وی با اشاره به آثار این هنرمند پیشکسوت موسیقی افزود: یوسف سلیمی یکی از ۳۶ استاد بزرگ موسیقی نواحی کشور محسوب می شود که بارها در جشنواره های نواحی به عنوان بهترین خواننده نواحی از وی تجلیل شده است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: چهار آلبوم کویرانه، آلبوم حیرت آهنگ، خوانندگی موسیقی فیلم بانوی گل سرخ با آهنگسازی محمد رضا درویشی و فیلم سینمایی پهلوان با آهنگسازی فواد توحیدی از آثار این هنرمند موسیقی نواحی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: یک فیلم به نام ‘راست پنجگاه’ به کارگردانی امیر عابدین پور از زندگی این هنرمند پیشکسوت ساخته و اکران شده است.

وی گفت: این هنرمند پیشکسوت موسیقی نواحی در هفته های فرهنگ رضوی جنوب کرمان و در گرمای بالای ۴۰ درجه این منطقه پا به پای کاروان فرهنگ رضوی و به عشق امام رضا (ع) اقدام به اجرای برنامه کرد.

 


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR