مذاکرات هسته ای دستاوردهای خوبی داشته است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۸/۳۰ | مرتبط با : اخبار استان | 937 views

امام جمعه موقت کرمان گفت: دستگاه دیپلماسی کشور و تیم مذاکره کننده هسته ای با قاطعیت و منطق وارد عرصه شد و این مذاکرات دستاوردهای خوب و ذی قیمتی تاکنون برای ما داشته است.

حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: به دنبال منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اراده سیاسی نظام به مذاکره و ادامه مذاکرات تعلق گرفت.

وی تصریح کرد: مذاکرات بعد از این چه نتیجه بدهد چه ندهد که البته نتیجه برد برد است یعنی هر دو طرف در مذاکرات برد داشته باشند و نفع ببرند، برای ما دستاوردهای خوبی داشته است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه ۱+۵ گفت: تیم مذاکره کننده مورد حمایت ماست و این کار را از رهبر معظم انقلاب یاد گرفته ایم.

خطیب جمعه کرمان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، پشتیبان و یاور تیم مذاکره کننده هسته ای هستیم.

وی اظهار کرد: البته توقع این بود کسانی که پیرو معظم له هستند بیش از این حمایت می کردند.

حجت الاسلام صباحی، گفت: عزت نظام، انسجام ملی و منافع و مصالح کشور، سخن و هدف همه مردم و مسوولان است.

وی همچنین با گرامیداشت پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) افزود: این روز به عنوان روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

وی تشکیل بسیج توسط امام راحل را کار معجزه آسای انقلابی دانست و تاکید کرد: تشکیل بسییج کاری عادی نبود.

امام جمعه موقت کرمان گفت: اگر تشکیل بسیج به فکر امام رسید که درود بر این فکر و اگر به قلب ایشان الهام شد که بهترین چیز به قلبشان الهام شد، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در این راستا نیز کاری بسیار ارزشمند انجام داد.

وی اظهار کرد: مردمی ترین نیروی مقاومت جهان را ما ایرانیان داریم که همان بسیج و یادگار امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام صباحی با تاکید بر اینکه امروز بسیج بهترین مدافع انقلاب و اسلام است، گفت: خیلی از افراد امروز به انقلاب خدمت می کنند و زحمت می کشند و به طور قطع سعی شان مشکور است ولی بسیج در راس همه اینهاست.

وی افزود: بسیج در همه عرصه های زندگی و انقلابی، نیرویی پیشرو و گروه مخلص و فداکاری است.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش به ذکر مصائب کاروان کربلا و یاران امام حسین (ع) پرداخت و نزدیک شدن به ماه صفر را متذکر شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR