معاون استاندار کرمان: استکبار ستیزی تمامی ندارد
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۸/۱۳ | مرتبط با : اخبار استان | 854 views
معاون استاندار کرمان: استکبار ستیزی تمامی ندارد

محمدجواد کامیاب روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم امروز با آمادگی و حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و با گفتن شعار مرگ بر آمریکا روحیه استکبار ستیزی را به دنیا ثابت کردند.
فرماندار کرمان نیز در حاشیه این آئین گفت: مردم ایران در صحنه های جهانی پیشتاز و در تمامی موارد الگوهای خوبی برای دنیا هستند.
محمدعلی توحیدی افزود: مردم ایران در مبارزه با استکبار، ظلم و ظالم در ۳۶ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند می توانند الگوی بسیار مناسبی برای دنیا باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم به خبرنگار ایرنا گفت: استکبار ستیزی یکی از اصول تغییرناپذیر انقلاب اسلامی است و این اصل همراه انقلاب بوده و انشاءالله همیشه خواهد بود.
مهدی صدفی افزود: پیام امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان این است که ملت ایران همواره پایبند به اعتقادات اسلامی و مبانی دینی می باشد.
وی گفت: پیام دیگر این است که روحیه استکبار ستیزی تعطیل پذیر نیست و همیشه تا زمانی که کفر و ظلم موجود است روحیه استکبار ستیزی نیز وجود دارد.
آئین راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.
این آئین در شهر کرمان از ساعت ۹ امروز چهارشنبه با حضور استاندار کرمان و معاونان وی، جمعی از مسئولان، دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم از چهارراه توحید به سمت مصلی امام علی (ع) آغاز شد.
در پایان راهپیمایی نیز بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مصلی امام علی (ع ) کرمان قرائت شد.
نظیر این آیین در سراسر استان کرمان برگزار شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR