معاون استاندار کرمان: صدا و سیما برای جلب افکار عمومی تلاش کند
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۲/۰۳ | مرتبط با : اخبار استان | 699 views
معاون استاندار کرمان: صدا و سیما برای جلب افکار عمومی تلاش کند

حمید ذکاء اسدی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز کرمان به اجرای طرح مثلث توسعه توسط استاندار کرمان اشاره کرد و افزود: محور قرار گرفتن ولایت و توسعه، تکیه بر نقاط اشتراک و پرهیز از اختلافات موجب وفاق و آرامش در استان شده است.

وی با اشاره به بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه گذاری در استان کرمان اظهار کرد: هفت درصد این توافقنامه ها در این استان اجرایی شده است.

وی به اهداف و رسالت های صدا و سیما از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: معظم له نشر اسلام، تحکیم انقلاب، اعتلای فرهنگ عمومی، زمینه سازی اخلاق و معنویت و رشد اطلاعات و آگاهی سیاسی در همه مردم را از جمله اهداف مهم رسانه ملی برشمرده اند.

معاون استاندار کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین می فرمایند صدا و سیما باید زبان گویای مدیریت جامعه و دستگاه اجراکننده و اداره کننده جامعه باشد.

وی فراموش کردن اهداف، کمیت گرایی و عدم توجه به کیفیت، اصل قرار گرفتن سرگرمی و عدم توجه به یکپارچگی و وحدت مردم را از آفات صدا و سیما عنوان کرد.

ذکاء اسدی کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمان را در شمار کارمندان نمونه استان برشمرد و گفت: افراد شاغل در صدا و سیمای مرکز کرمان نیروهایی مبتکر هستند و باید از ایده و خلاقیت آنها در راستای اهداف توسعه و آبادانی استان بهره گرفته شود.

در این آیین ابوالحسن جهانی صادقی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید جواد موسوی مدیرکل سابق این مرکز تقدیر شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR