موقوفات باید خلق ثروت برای توسعه کرمان باشد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۶ | مرتبط با : اخبار استان | 644 views

استاندار کرمان گفت: موقوفات باید در راستای آبادانی حرکت کرده و خلق ثروتی برای توسعه استان کرمان باشد.
علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی فاز دوم بیمارستان نوریه کرمان ‌اظهار داشت: یکی از مصادیق مدیریت جهادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در استان کرمان احیای بیمارستان نوریه است.

وی بیان داشت: ضرورت راه‌اندازی مرکز اعصاب و روان در کرمان را همه مسئولان درک کرده‌ بودند و با همکاری ارگان‌ها این بخش در بیمارستان نوریه راه‌اندازی شد.

رزم‌حسینی تصریح کرد: مبارزه با حاشیه‌نشینی و تغییر کاربری اراضی، بازسازی بازار تاریخی کرمان، مرمت باغ فتح‌آباد و طرح همیاران آب از نمونه‌های دیگر مدیریت جهادی است که با همیاری مسئولان و مشارکت مردم شکل گرفت.

استاندار کرمان با اشاره به احیای بیمارستان موقوفه نوریه کرمان گفت: موقوفات باید در راستای آبادانی حرکت کنند و خلق ثروتی برای توسعه استان باشند.

وی خاطرنشان کرد: هرگز نباید تبلیغ از شخص داشته باشیم، بلکه کار خوب و شایسته را از هر گروه و جناحی که بود، مورد تبلیغ و تشویق قرار دهیم.

رزم‌حسینی ادامه داد: فرهنگ مطالبه‌گری مردم کرمان باید افزایش یابد و از مسئولان و خدمتگزاران خود پاسخ بخواهند، رسانه‌ها نیز در این بین باید ارتباط مردم و مسئولان را افزایش دهند.

وی عنوان کرد: منزلت شهر کرمان با وجود بزرگان سیاسی و فقهی این نیست که اکنون می‌بینیم، همه باید دست در دست هم دهیم و استان و مردم استان را به درجه‌ای که شایسته آن است، برسانیم.

استاندار کرمان گفت: جهادی غیر از این نداریم که هر فرد در هر لباسی برای تعالی میهن و استان خود تلاش کند، اصل اول مدیریت جهادی از خود گذشتن است.

رزم‌حسینی بیان داشت: استان کرمان در حوزه انتخابات سال آینده انتخابات صالح را خواهد دید و بعد از ۳۶ سال عقلانیت سیاسی در استان نشان داده می‌شود.

منبع:فارس


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR