ندای لبیک یا رسول الله در کرمان طنین انداز می شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۰۱ | مرتبط با : اخبار استان | 727 views

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی اعتراض آمیز مردم سراسر استان کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) روز جمعه این هفته برگزار می شود.

مهدی صدفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این راهپیمایی روز جمعه سوم بهمن و در سراسر استان بعد از پایان فریضه سیاسی، عبادی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی کرمان خشم و انزجار خود را از حرکت وقیحانه سردمداران نظام های استکبار بویژه نشریه فرانسوی در این راهپیمایی اعلام خواهند کرد.

وی ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه دشمنان اسلام و مسلمین اظهار کرد: بدون شک بی حرمتی به مقدسات و همچنین اماکن مقدسه بویژه بی حرمتی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام در مطبوعات غربی از جمله نشریه شارلی ابدو فرانسه و هتک حرمت به مسجد الاقصی در بیت المقدس و اماکن مذهبی در سوریه و عراق همه در یک راستا و برای رسیدن به هدفی واحد است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آن هدف ایجاد تفرقه بین جوامع اسلامی و مسلمانان جهان و ترویج اسلام هراسی و اسلام ستیزی در پی توسعه و گسترش جریان اسلام خواهی در دنیاست.

وی با اشاره به ضرورت همبستگی و اتحاد مسلمین عالم افزود: امروزه دنیای اسلام بیش از گذشته نیاز به وحدت، همدلی و همراهی دارد تا بتواند مقابل استکبار، ظلم و بی عدالتی ایستادگی و مقاومت کند.

وی به مسیر راهپیمایی روز جمعه در مرکز استان اشاره و اعلام کرد: راهپیمایی مردم شهر کرمان از محل مصلی بزرگ امام علی (ع) به سمت میدان بسیج برگزار می شود.

ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR