نماینده مجلس: تامین مالی پروژه انتقال آب به کرمان عملیاتی می شود
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۲/۰۵ | مرتبط با : اخبار استان | 776 views
نماینده مجلس: تامین مالی پروژه انتقال آب به کرمان عملیاتی می شود

محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در نشست فعالان اقتصادی کرمان در اتاق بازرگانی استان با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: خوشبختانه یکی از اقدامات ارزشمندی که در ماه های پایانی سال گذشته نهایی شد همین موضوع بود و با عاملیت بانک صنعت و معدن انجام می شود.

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی کرمان تامین اعتبار انتقال آب بوده و امیدواریم در یک برنامه زمانبندی دو تا سه ساله این کار بزرگ در شهر کرمان انجام شود.

وی بیان کرد: ظرفیت صندوق توسعه ملی و استفاده از منابع یکی دیگر از مسائل مطرح شده است که در بانک صنعت و معدن با وجود همه آنچه تعهدات بانک بوده در ماه های اخیر اقدامات ارزشمند بانک در تعهدات مالی طرح های بزرگ مانند آب شیرین کن انجام شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک صنعت و معدن می تواند مبنای اقدامات ما در سال ۹۴ و سال های آینده باشد.

وی تاکید کرد: نیازمند اختیارات استانی هستیم و در این راستا می توانیم تصمیماتی را شکل دهیم.

پورابراهیمی گفت: اگر اختیارات استانی داشته باشیم می توانیم حوزه تصمیمات را طوری مدیریت کنیم که بسیاری از طرح ها به تهران نیاید.

وی ادامه داد: اقدام ارزشمند برای ایجاد معاونت صنایع کوچک در حوزه بانک صنعت و معدن نوید بخش اتفاقات بزرگی است و درخواست داریم متناسب با تهران در استان ها نیز تعریف شود و شرح وظایف و چارچوب اختیارات را مشخص کنید.

وی گفت: امروز سازمان شهرک های صنعتی و مجموعه صنایع کوچک تقریبا ماموریت هایشان چیزی نیست که در حوزه صنایع کوچک قرار بوده ماموریت های اصلی باشد، عمدتا خدمات و زیرساخت ها و مجموعه اقداماتی است که به سراغ شرکت شهرک ها رفته تا اینکه بیاید متولی صنایع کوچک شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: درخواست داریم متناسب با این رویکرد و نگاه بتوانیم تصمیم گیری داشته باشیم و این اقدام بانک صنعت و معدن را به فال نیک می گیریم و پیغام خوبی به فعالان اقتصادی است.

وی گفت: امروز با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چند واحد صنعتی نیمه فعال و یا تعطیل استان کرمان که نیاز به تصمیم این بانک داشتند، بازدید کردیم.

وی افزود: صنعت و معدن یکی از بانک های مهم کشور است و در حال حاضر مدیری با توان و جسور و آشنا به مسائل فعالان اقتصادی مسوولیت این بانک در کشور را بر عهده دارد.

پورابراهیمی بیان کرد: با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن در استان مسائلی مانند فولاد بافت، راه اندازی بانک صنعت و معدن جنوب، طرح شیشه در رفسنجان و طرح های حوزه شهرستان زرند بررسی خواهد شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR