نماینده مجلس: تحول چشمگیری در بخش سلامت ایجاد شد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۰/۰۲ | مرتبط با : اخبار استان | 759 views

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در جنوب کرمان، تحول چشمگیری در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم صورت گرفته است.

فرج الله عارفی شامگاه دوشنبه در دیدار فرماندار و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان جیرفت افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیاری از خلاء های موجود در این حوزه را پوشانده و زمینه دسترسی مردم به خدمات بهداشت و درمان را تسهیل کرده است.

وی بیان کرد: به منظور ارتقای سطح خدمات بهداشت و درمان در شهرستان جیرفت اعتبارات خوبی برای احداث بیمارستان ۲۵۸ تخت خوابی در نظر گرفته شده و احداث این بیمارستان موجب توسعه خدمات بهداشت و درمان می شود.

وی با بیان این که کار اجرایی وظیفه مسوولان دستگاه های اجرایی است تاکید کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مسوولان دستگاه ها حمایت و پشتیبانی می کند تا طرح ها به سرانجام برسد.

عارفی گفت: در حوزه راه های شهرستان بویژه بزرگراه جیرفت – سه راهی بم امسال اعتبار خوبی به این طرح اختصاص یافت و در قانون بودجه امسال هم قرار داده شد.

وی اضافه کرد: برای تامین و انتقال آب به حوزه میانجیل که در گذشته اقدامی صورت نگرفته بود امسال اعتباری برای این بخش اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث راه های روستایی مناطق کوهستانی صعب العبور امسال در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار گرفته است.

منبع:ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR