هفت تصمیم مهم در خصوص طرح های آبرسانی کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۰۷/۲۵ | مرتبط با : اخبار استان | 348 views
کرمان

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا جزئیات هفت تصمیم مهمی که در خصوص طرح آبرسانی به استان کرمان مطرح شده است را برای شما همراهان شرح دهیم.

با توجه به اهمیت طرح تامین آب آشامیدنی شهرهای جیرفت و عنبرآباد  اختصاص بودجه این طرح در صدر اقدامات قرار گیرد و از محل ردیف های فعلی بودجه و یا ردیف جدید در سال ۹۹ به آن بودجه مناسبی اختصاص پیدا کند.

همچنین مطرح شد: در طرح آبرسانی از سد نساء ،نام شهرهای ریگان، فهرج و نرماشیر هم در کنار بم و بروات به عنوان شهرهای مقصد تامین آب قرار گیرد و این کار از طریق درخواست اخذ مصوبه ماده ۲۳ قانون احکام دایمی پیگیری  تا پس از بررسی در سازمان برنامه و بودجه، از طریق کارگروه استانی برای آن تصمیم گیری شود.

همچنین در این جلسه درباره طرح آبرسانی به شهرهای بافت و بزنجان تبادل نظر و. قرار شد: ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد قدرونی برای تامین آب زرند  اختصاص یابد وبر اساس مصوبه این جلسه قرار است امسال اعتباری از محل بودجه مربوط به جبران خسارت های سیل، برای ترمیم بخش سرریز این سد اختصاص یابد.

همچنین بخش دیگری از بودجه مورد نیاز طرح برای تکمیل آن با افزایش ۱۰ درصدی مابه التفاوت بودجه مصوب آن در سال جاری، تخصیص یابد.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی به شهرها دهج و جوزم شهربابک یکی دیگر از توافق‌های این جلسه بود.

توافق برای بررسی میزان اختصاص بودجه مطالبات مصوبات دور اول و دوم سفر رییس جمهوری و توافق برای تخصیص ۱۰۰درصدی اعتبار آبرسانی شهرستان زرند از دیگر مصوبه های این جلسه بود.

در نشست مشترک فدائی استاندار کرمان و رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با حمید‌رضا عدل، معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور، جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب کشور در تهران ،روند اختصاص بودجه برای طرح‌های آبرسانی استان کرمان بررسی شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR