همدلی کشورهای اسلامی تنها راه آزادی فلسطین است
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۴/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 634 views
همدلی کشورهای اسلامی تنها راه آزادی فلسطین است

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی و امین باقری، ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه، مردم ریگان را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این پیام آمده است، روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش اعلام کنند.

این پیام می افزاید: روز جهانی قدس امسال مصادف شده است با حملات وحشیانه به ملتی که تنها گناهشان دفاع از آب و خاک و سرزمین مادری خود است؛ حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر (ره) بیشتر پی می برد.

در ادامه این پیام آمده است، ملت همیشه در صحنه ایران همواره با لبیک گفتن به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در روز جهانی قدس به مقابله با رژیم اشغالگر قدس برمی خیزند و به کشورهای حامی رژیم غاصب تا دندان مسلح ثابت خواهند کرد که فلسطین به فرموده امام راحل (ره) همچنان مساله اصلی جهان اسلام است.

این بیانیه می افزاید، بنابر تأکید رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مساله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه استکبار و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن به عنوان مسئله ای منطقه ای، عربی و یا ملی، دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و به عنوان مساله ای جهانی و بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملت های آزاده است.

در این بیانیه، امام جمعه و فرماندار ریگان ضمن محکوم کردن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم غزه در ماه ضیافت الهی، از اقشار و آحاد مختلف مردم شهرستان برای حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند و افزودند: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR