وزیر بهداشت از بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید کرد
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۹/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 765 views
وزیر بهداشت از بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید کرد

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته برای کنترل بیماری آنفلوآنزا در استان کرمان وارد مرکز استان شد و در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.
وی سپس به مرکز آموزشی درمانی افضلی پور کرمان که یکی از مراکز اصلی بستری مبتلایان به آنفلوآنزای فصلی در هفته های اخیر بوده، رفت و روند درمان مبتلایان به آنفلوآنزای H1N1 را از نزدیک بررسی کرد.
وزیر بهداشت با حضور در بخش های داخلی، جراحی و مراقبت های ویژه این مرکز آموزشی درمانی با شماری از بیماران و همراهان آنان درباره نحوه ابتلا به آنفلوآنزا و مراحل درمان، گفت و گو کرد.
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و شماری دیگر از مسئولان دکتر قاضی زاده هاشمی را در این بازدید همراهی کردند.
نشست مشترک کارگروه سلامت و امنیت غذایی و ستاد مدیریت بحران استان کرمان نیز فردا پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار می شود.
حدود ۶۰۰ نفر بر اثر ابتلا به آنفلوآنزای فصلی در استان کرمان بستری شدند و براساس آخرین آمار ۳۱ نفر در این استان که اغلب آنها بیماری زمینه ای داشتند، جان خود را از دست دادند.
آنفلوآنزای H1N1 بیشتر در شهرهای شمالی استان شیوع پیدا کرد و شهر کرمان بیشترین فوت شدگان را داشت.
تلاش برای درمان مبتلایان به ویروس آنفلوآنزا در بیمارستان های شهر کرمان و سایر شهرستان ها ادامه دارد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR