۱۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کشت پاییزه در جنوب کرمان پرداخت شد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۰۵ | مرتبط با : اخبار استان | 756 views

مدیر امور شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: به منظور حمایت از کشاورزان یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کشت پاییزه محصولات کشاورزی به کشاورزان این منطقه پرداخت شد.

محمدعلی خایف زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات برای کاشت، داشت و برداشت محصولات پاییزه از جمله سیب زمینی، پیاز، گندم، ذرت و جو به کشاورزان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کشاورزان در فصل پاییز و همزمان با شروع فصل زراعی در تامین هزینه های بذر و نهاده های مورد نیاز خود مشکل دارند لذا پرداخت این تسهیلات می تواند بخشی از مشکلات آنها را برطرف کند.

وی گفت: علاوه بر آن پرداخت ۱۱۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در منطقه شروع و تاکنون ۵۰ درصد آن پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان افزود: بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک تخصصی در خصوص توسعه بخش کشاورزی همگام و همراه کشاورزان در زمینه تولید محصول با کیفیت است.

وی با اشاره به معوقات بانکی تصریح کرد: برخی از کشاورزان معوقه بانکی دارند که نیاز است برای پرداخت تسهیلات مجدد نسبت به تعیین تکلیف این معوقات اقدام کنند.

جنوب کرمان با حدود یک میلیون نفر جمعیت از هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و قلعه گنج تشکیل شده است و سالانه بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این منطقه تولید می شود.

با توجه به موقعیت جنوب کرمان بسیاری از ادارات کل مستقل از مرکز استان فعالیت دارند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR