۲۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای صنعت و معدن جنوب کرمان تصویب شد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۱۹ | مرتبط با : اخبار استان | 582 views

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و معدن این منطقه مصوب و پرداخت بخشی از آن نیز انجام شده است.

محمود اسکندری نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای پرداخت طرح های مصوب در حوزه صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده که سال گذشته ۲۳۰ میلیارد ریال بود و امسال رشد چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک معرفی و بخشی از این تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال هم وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای به رییس کل بانک مرکزی برای بخش صنعت و معدن جنوب کرمان درخواست کرد که این مبلغ هم پس از طی مراحل قانونی به متقاضیان پرداخت می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: با نظر مساعد وزیر، این سازمان امسال تاکنون در جذب اعتبارات رتبه سوم را بین سازمان های مربوط به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: قرار این میزان تسهیلات به ۵۳ طرح در حوزه صنعت و معدن پرداخت شود.

اسکندری نسب گفت: جذب این تسهیلات در توسعه و رفع مشکلات واحدهای صنعتی جنوب استان کرمان نقش تاثیرگذاری دارد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت می کند و هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب و قلعه گنج را زیر پوشش دارد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR