۴۰۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تیتانیوم کهنوج اختصاص یافت
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۷/۰۷ | مرتبط با : اخبار استان | 735 views
4000 میلیارد ریال برای پروژه تیتانیوم کهنوج اختصاص یافت

سید محسن صمدانی شامگاه دوشنبه در نشست اعضای گروه بازرسی استانداری کرمان افزود: ایده مثلث توسعه اقتصادی استاندار کرمان در جذب سرمایه گذاری پیشرفت بسیار خوبی را بوجود آورده است.
وی مشکلات معدن تیتانیوم را زیرساختی دانست و اظهار کرد: باید با همه توان مشکلات این کارخانه را مرتفع کنیم و در این راستا استاندار کرمان می تواند موثر باشد.
وی گفت: کارخانه تیتانیوم کهنوج شامل چند فاز است که پیش بینی می شود در تمامی فازها ۱۰ هزار میلیارد ریال قابلیت سرمایه گذاری داشته باشد.
فرماندار کهنوج ادامه داد: با راه اندازی این کارخانه یکهزار نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
وی از ۱۱۸ طرح عمرانی و زیربنایی در دست اجرا در شهرستان کهنوج خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی میانگین این طرح ها ۴۰ درصد است.
صمدانی اضافه کرد: سال گذشته برای پروژه آب و فاضلاب شهر کهنوج ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت و امسال نیز ۵۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده و برای اتمام این پروژه حیاتی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: یکی نیازهای اساسی شهرستان تخصیص اعتبار برای طرح های عمرانی است.
فرماندار کهنوج بیان کرد: سه فاز از گازرسانی به شهر کهنوج به اتمام رسیده است و فاز چهارم این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی از راه اندازی مجتمع عالی سلامت در کهنوج خبر داد و افزود: زایشگاه کهنوج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال طی مدت ۱۲ ماه به بهره برداری می رسد.
صمدانی گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص داده شده است اما این اعتبار برای پروژه های شهرستان کافی نیست و با کمبود بودجه مواجه هستیم.
مرکز شهرستان کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR