۱۵۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر استان کرمان هستند
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۲۲ | مرتبط با : اخبار استان | 850 views

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۱۵۰ هزار نفر در استان عضو جمعیت هلال احمر هستند که دو هزار نفر از آنها آموزش های تخصصی را فرا گرفته اند.

کاووس محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری مانور امداد و نجات در ۲۴ مهرماه از جمله برنامه های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی است که بطور همزمان در شهرستان ها انجام می شود.

وی گفت: فاز دوم مرکز آموزشی و تخصصی امداد و نجات در شهر کرمان و پایگاه امداد و نجات شهرستان انار نیز در این هفته بهره برداری و عملیات اجرایی مرکز جمعیت هلال احمر شهرستان های قلعه گنج و رودبار آغاز خواهد شد.

وی اولویت کار در جمعیت هلال احمر را پیشگیری و فرهنگسازی ذکر کرد و افزود: سعی شده با برنامه ریزی و اطلاع رسانی مناسب از خسارات حوادث طبیعی پیشگیری کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: آموزش های امداد و نجات را از مهدهای کودک، مدارس و روستاها شروع و تلاش کرده ایم و در این رابطه تمامی کارکنان ادارات نیز آموزش های لازم در زمینه امداد و نجات را فرا گیرند.

وی گفت: تلاش ما این است که ۵۰ درصد جمعیت استان آموزش های امداد و نجات را فرا گیرند.

محمودی خاطرنشان کرد: ۳۲ پایگاه امداد جاده ای در استان کرمان فعالیت می کند و این پایگاه ها در شهرستان های فهرج، عنبرآباد و ارزوئیه نیز راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: تیم واکنش سریع استان کرمان از تیم های خوب در سطح کشور است که هر سال رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR