تاکید امام جمعه کرمان بر برخورد قاطعانه با زمین خواری
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۸/۰۴ | مرتبط با : اخبار استان | 817 views

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مسوولان قضایی و انتظامی باید با زمین خواری که همه جا بحث آن است با قاطعیت برخورد کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یحیی جعفری روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان در محل استانداری افزود: اگر در گذشته این گونه عمل شده بود اکنون دچار مشکل نبودیم.

وی تصریح کرد: دستگاه های مسوول در برخورد با پدیده زمین خواری نباید تبعیض قایل شوند زیرا اگر چنین شود هم گناه کرده اند و هم موفق نخواهند شد لذا طبق قانون باید برخورد شود.

امام جمعه کرمان گفت: از اعضای شورای تامین برای همه اقدامات خوبی که انجام داده اند بویژه مبارزه با زمین خواری و حاشیه نشینی، تشکر می کنم.

وی همچنین با بزرگداشت ماه محرم و بیان روایاتی از امام حسین (ع) افزود: آن حضرت می فرمایند بسیاری از مردم مسلمان هستند و در نماز هم شرکت می کنند اما درست و به خوبی معنا و حقیقت دین را درک نکرده و نفهمیده اند.

آیت الله جعفری بیان کرد: برخی از مردم این گونه هستند و دین را زیاد درک نکرده اند و اگر مصائبی برای انسان ها بوجود آمد و هنگامی که خداوند آنها را با سختی ها امتحان کرد، دینداران کم هستند.

وی گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بخوبی امتحان داد و بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمود من با صراحت می گویم که مردم زمان ما از مردم زمان پیغمبر اسلام و از مردم کوفه در زمان امیرالمومنین (ع) بهتر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در حال حاضر هم اگر وضعیتی پیش بیاید و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان دهند مردم ما در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR