استعداد یابی در ورزش از سیاست های استان است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۸/۰۸ | مرتبط با : اخبار استان | 694 views

استاندار کرمان، استعدادیابی در ورزش و قهرمان پروری را از سیاست های استان برشمرد.

علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات پارا آسیایی اینچئون افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا با هم افزایی دستگاه ها که روش جدیدی برای خلق مزیت است، استعدادهای بیشتری در این استان شکوفا شود.

وی از مدیران استان کرمان خواست توجه به ورزش را جدی بگیرند و افزود: ورزش با سلامت و نشاط مردم سر و کار دارد و بهترین راه برای مبارزه با مصرف مواد مخدر است.

وی با تجلیل از مدال آوران مسابقات پارا آسیایی گفت: نام شما در تاریخ کرمان به عنوان اشخاصی که توانستید نام کرمان را در دنیا سرافراز کنید ثبت شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه این مدال آوران دارای دو قهرمانی هستند، اظهار کرد: یکی از قهرمانی های شما، اراده و مسلط شدن بر معلولیت و جسم آسیب دیده است که البته موفقیت بزرگی است.

وی گفت: مهمتر از آن دستیابی به مدال در یک عرصه جهانی است.

رزم حسینی از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی به عنوان مفاخر استان کرمان نام برد و افزود: موفقیت های شما درس بزرگی برای افرادی است که این محدودیت ها را ندارند و امیدواریم جوانان از این افراد در زندگی شان الگو بگیرند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به قول مساعد وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی استان، گفت: وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل این طرح های ورزشی با ۷۰ درصد پیشرفت، قول مساعد داد.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: جوان های ما در این مسابقات با وجود مشکلات و موانع موجود خوش درخشیدند و توانستند تصویری از توانمندی کشورمان در عرصه ورزش را به رخ جهانیان بکشانند.

وی بیان کرد: همانطور که اقدامات خوبی در عرصه ورزش انجام شده است نباید از کنار این قهرمانی ها به سادگی عبور کرد و این موفقیت ها نشان می دهد ورزشکاران ما در بخش جانبازان و معلولان توانمندی و ظرفیت لازم را برای درخشش در اختیار دارند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR