استاندار کرمان: نخبگان واقعی باید وارد عرصه اجرایی شوند
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۸/۲۲ | مرتبط با : اخبار استان | 760 views

استاندار کرمان با تاکید بر حضور نخبگان واقعی و کارآفرین در عرصه اجرایی کشور، گفت: یکی از مشکلات کنونی، عدم حضور نخبگان در اداره استان هاست که این مشکل باید برطرف شود.

علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در نوزدهمین نشست روسای بنیادهای نخبگان استانی در محل استانداری کرمان افزود: باید دید که نقش نخبگان در توسعه کشور و استان ها کجاست و آیا نخبگان فقط باید به نوشتن مقالات و بایگانی آنها بپردازند.

وی اظهار کرد: در استان کرمان در حال جمع بندی طرحی هستیم که بدانیم چگونه نخبگان می توانند در کنار مسوولان استان ها حضور یابند و در عرصه اجرایی و رسیدن به توسعه همکاری کنند.

وی تاکید کرد: توسعه، هدف انسان است و برای رسیدن به توسعه نیز باید از استعدادهای افراد استفاده کنیم.

استاندار کرمان گفت: اکنون باید فضایی را ایجاد کنیم که نخبگان هرچه بیشتر وارد عرصه اجرایی شوند.

وی بر آمادگی استان کرمان برای تشکیل کارگروه نخبگان کارآفرین و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و افزود: در استان کرمان آمادگی داریم که با ایجاد این کارگروه، ضمن آماده کردن طرحی برای همکاری هرچه بیشتر نخبگان در عرصه اجرایی، اختیارات مورد نیاز برای تحقق این هدف را نیز پیشنهاد می کنیم.

رزم حسینی گفت: با سیاست های خوبی که دولت تدبیر و امید تاکنون اجرا کرده در حوزه داخلی و خارجی فضایی فراهم شده که تمامی فعالان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فضای خوبی را برای کارهای خود دیده اند.

وی ادامه داد: امنیت کشور ایران در منطقه نیز بی نظیر است و ایران امن ترین نقطه در منطقه است که این موضوع موجب می شود فعالیت های توسعه ای در فضای امن به خوبی انجام شود.

نوزدهمین نشست روسای بنیادهای نخبگان استانی از روز گذشته کار خود را در کرمان آغاز کرد و تا عصر امروز ادامه دارد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR