انسجام مدیریتی برای توسعه شکل گرفته است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۰۲ | مرتبط با : اخبار استان | 700 views

استاندار کرمان گفت: در چارچوب مثلث توسعه که ارکان حکومت را وارد توسعه می کند، انسجام مدیریتی و هماهنگی دستگاه های مرتبط با توسعه حاصل شده است.

علیرضا رزم حسینی روز شنبه در آیین تکریم خدمات دادستان عمومی و انقلاب سابق و معرفی دادستان جدید کرمان، افزود: حمایت و هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی و اجرایی در این استان وجود دارد.

وی بیان کرد: تمامی مسوولیت ها برای خدمت به مردم است و مسوولیت ها برای مدت کوتاهی به هر کسی داده می شود تا در راه خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

وی با تاکید بر اهمیت دستیابی به تعالی و ارتقا در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی، گفت: در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده باید تلاش های بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

استاندار کرمان افزود: باید از ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی یادآور شد: استان کرمان در عین حال که رتبه اول معدنی، ۴۰ درصد ارزش افزوده معدن، رتبه اول تا سوم در ۱۰ محصول کشاورزی و در گردشگری رتبه دوم و سوم را دارد و از سرمایه اجتماعی و نسل جوان خوبی برخوردار است اما هنوز عقب افتادگی های تاریخی زیادی داریم.

رزم حسینی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب خدمات ارزشمندی در جای جای استان ارایه داده است و همه ما به دنبال آن هستیم که مردمی توانمند همراه با عزت داشته باشیم.

وی افزود: فشارهای بین المللی نمی گذارند آرامش داشته باشیم زیرا می دانند اگر فشارها کم شود به قدرت نخست منطقه تبدیل می شویم.

در این آیین از خدمات یدالله موحد دادستان عمومی و انقلاب سابق تجلیل و دادخدا سالاری به عنوان دادستان کرمان معرفی شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR