دو کلینیک ویژه بیمارستانی در جیرفت افتتاح شد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۰۷ | مرتبط با : اخبار استان | 726 views

دو کلینیک ویژه در بیمارستان آیت الله کاشانی و بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت در راستای طرح تحول نظام سلامت بطور رسمی افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت روز پنجشنبه در این آیین گفت: راه اندازی چهار کلینیک ویژه در شهرستان های کهنوج، منوجان و جیرفت در دستور کار است که امروز دو کلینیک در جیرفت افتتاح شد.

محمدرضا محمدی ساردو تصریح کرد: در این کلینیک ها از پزشکان متخصص استفاده می شود و مبلغ ویزیت دریافتی از بیماران ۳۰ هزار ریال است.

به گفته وی بقیه مبلغ معادل ویزیت در مطب از محل یارانه سلامت به پزشکان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در کلینیک های ویژه ای که در شهرهای بزرگ فعالیت دارند مبلغ پرداختی از سوی بیمار ۳۰ هزار ریال است که پرداخت کل مبلغ از محل یارانه ها موجب می شود خدمات با کیفیت به مردم ارایه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ۲۰ پزشک متخصص شامل جراحی، پوست، ارتوپدی، زنان، چشم، رادیولوژی، داخلی و اطفال در کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) آماده ارایه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان هستند.

وی بیان کرد: این کلینیک ها مجهز به امکانات پیشرفته پزشکی برای ارایه خدمات هرچه بهتر به مراجعه کنندگان هستند و اگر نقصی هم در ارایه خدمات وجود داشته باشد برطرف خواهد شد.

محمدی گفت: پزشکانی که در این کلینیک ها مشغول فعالیت هستند در بیرون مطب ندارند و صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ مشغول ارایه خدمت هستند.

وی تصریح کرد: کلینیک تخصصی زنان در بیمارستان آیت الله کاشانی نیز با پزشکان مقیم و متخصص آماده ارایه خدمت به بانوان است.

وی افزود: در کلینیک تخصصی ویژه بانوان، سونوگرافی، نوار قلب و خدمات مامایی به همراه پزشک متخصص انجام می شود.

امام جمعه و فرماندار جیرفت و جمعی از مسوولان شهرستان نیز در این آیین حضور داشتند.

شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری کرمان واقع شده است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR